Īpašu nišas aromātu burvībā aizvadīta modes žurnāla «L`Officiel» ballīte

FOTO: Jānis Škapars

2.novembrī žurnāls «L’Offciel Latvija» rīkoja saviem klientiem ierasto «Club Chic» pasākumu, kurš norisinājās viesnīcas «Grand Palace Hotel» telpās, šoreiz pasākums tika veltīts ekskluzīvām smaržām, kuru aromātus varēja sajust un iegādāties.

Sabiedrības dāmas, uzņēmēji, modes blogeri ieradās uz ekskluzīvo nišas aromātu prezentāciju, kuru piedāvāja zīmols «Quintessence».

Šoreiz viesiem pašiem bija jādodas pie vairākiem galdiem uz kuriem atradās dažādu aromātu flakoniņi un jāiepazīstas ar aromātiem, kas bija daudz interesantāk un intīmāk, kā iepriekšējās reizes pieredze, kad modeļi, arābu šeihu ampluā, ar vēdekļu palīdzību iepazīstināja viesus ar aromātiem.

Modes mīļotāji sajūsminājās ne tikai par pašiem aromātiem, kuri bija netipiski salīdzinājumā ar veikalos atrodamajām smaržām, bet arī par flakoniņu noformējumu, kas bija tikpat izsmalcināts, kā paši aromāti.

Pasākuma vadītājas lomā iejutās par radio geišu dēvētā Ieva Adamss, kurai, kā jau dāmai, smaržu pasaule nav tāla, un viņa tikai ar savām zinībām par smaržām bagātināja pasākumu.

Ikviens varēja piedalīties īpašā meistarklasē un mēģināt radīt dažādus aromātus, sajust aromātu intensitāti, atšķirības, īpašo viesu itāļu parfimēra Andrea Teo un zīmola «Making of Cannes» dibinātājas Odrijas Koubieras sabiedrībā.

Baudot īpaši smaržīgo vakaru bija iespēja atspirdzināties ar šampanieti un tāpat bija iespējams nogaršot dažādas uzkodas.

Viesi ieradās pasākumā, ievērojot vakara dreskodu, kas, kā jau ierasts šādos pasākumos, bija smart casual, tāpat teju neviens no aromātu baudītājiem neatteicās no fotografēšanās pie dažādām foto sienām.

Vakara izskaņā norisinājās loterija, kurā varēja laimēt kādas no smaržām, viesi dodoties mājās, saņēma piemiņas dāvanas, arī mazus smaržu flakoniņus.

Uz augšu