Tas vārds pēdējos gados 15 ir zaudējis savu svaru.» Viņš uzskata, ka Rīgas radošo kvartālu attīstīšanas ideja esot kļuvusi par pārlieku komercializētu pasākumu: «Parasti tā radošo vietu veidošana izpaužas apmēram tā: ieliksim restorānu, ieliksim galeriju, ieliksim kaut kādu pasākumu vietu, nosauksim to visu kaut kā tēlaini un uztaisīsim smuku veblapu. Ļoti milzīga ir tā plaisa starp reāli radošo un to, kas tiek popularizēts kā radošs. Reāls izaicinājums ir, piemēram, kad tev nav naudas. Līdz ar to visi tie miljonu projekti, kuri sevi pasludina par radošajiem kvartāliem, – tur jau, manuprāt, ir jau mazs errors ar to vien, ka tas kvartāls tiek uzbūvēts no nulles.»
Radošo kvartālu eksistenci sarežģī arī sabiedrības attieksme, uzskata Kaspars. Viņš teic, ka Rīga vēl nav gatava tam radošo kvartālu modelim, kas jau sen darbojas Eiropā: «Mēs nevaram tā copy-paste paņemt ārzemju modeli. Pie mums tas nestrādā. Pie mums trūkst mērķtiecīgas kultūrpolitikas, kas veicinātu mūsdienīgas latviešu kultūras identitātes veidošanos. Tā latviešu kultūras identitāte, kas ir šobrīd izveidojusies un tiek attīstīta, balstās uz ļoti tradicionālām vērtībām – Rainis, Dziesmusvētki, tautasdziesmas un etnogrāfija. Ja kāds runā par akadēmiskās mūzikas «zelta fondu», tad tas ir Dārziņš, Kalniņš, Vasks – bet tas nenozīmē, ka mums nav cilvēku, kam interesē kaut kas vairāk. Ir vesela rinda ar jaunajiem komponistiem, kuri parādās radio vai orķestra programmās kā kaut kas supereksperimentāls – bet līdz ar to tikai dažreiz.» Viņš uzsver, ka neviens no Rīgas radošajiem kvartāliem arī īsti nav rītdienai: «Ir jāizdara 99 kļūdas, lai realizētu to talantu, uztaisītu to vienu ideālo kaut ko, lai arī kas tas būtu. Radošajiem kvartāliem vajadzētu būt tiem inkubatoriem, kur šīs kļūdas notiek, un pēc tam tas viens veiksmīgais no 99 mēģinājumiem pēc tam nonāk muzejā vai koncertzālē. Diemžēl pašreizējie kvartāli nepilda šo funkciju.»