Elita Ansone apraksta Miķeļa Fišera izmantoto tehniku, skaidro darbos saredzamos simbolus un ironiju, kas atklāj mākslinieka uzskatus par sabiedrību, politiku, ekonomiku un varas sadalījumu mūsdienu pasaulē, reizē ļaujot izvairīties no riska šajā vēstījumā kļūt naivam un patētiskam.
Kirils Kobrins skaidro, kā Bērdžera dokumentālais raidījums mācīja «ieraudzīt» gleznu – ne tikai tās materiālu, skaistumu, radīšanas vēsturi, bet arī darba radīšanas laikā pastāvošās sabiedriskās attiecības, priekšstatus par naudu un varu – faktorus, kas ir ne mazāk nozīmīgi arī mūsdienu mākslā. ««Ways of Seeing» bija mēģinājums paskaidrot nevis publikai – šim nenoteiktajam muzeju un galeriju apmeklētāju kopumam –, bet katram atsevišķam cilvēkam, kurš sastapies ar mākslu, ka cilvēks un māksla nav nošķirti ar muzeja stiklu un gleznas rāmi, ka abi atrodas vienā dzīves pusē,» raksta Kobrins.
«Studijas» sarunbiedrs šoreiz ir jaunievēlētais Latvijas Mākslas akadēmijas rektors – mākslinieks Kristaps Zariņš – vērtē akadēmijas pašreizējās pozīcijas Eiropas mākslas augstskolu kontekstā un atklāj savas ieceres LMA turpmākajai attīstībai: «Es gribu panākt, lai starptautsiskās vides sajūta rodas šeit pat, akadēmijā, lai centrs ir te, pie mums.»