Divus gadus vecās princeses Šarlotes ietekme vērtējama 3,8 miljardos dolāru!

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TT NYHETSBYRN

Daudzi Anglijas karaļnama pārstāvjus mīl tik ļoti, ka, redzot apģērbu, ko valkā karaliskās ģimenes pārstāvji, to uzreiz meklē veikalos un iegādājas savai vai bērnu garderobei. Mārketinga ietekmes aģentūra «Brand finance group» novērtējusi mazo princesi Šarloti kā ietekmes veidotāju uz 3,8 miljardiem dolāru!

Mārketinga ietekmes aģentūra «Brand finance group» paziņojusi, ka mazā princese Šarlote kā zīmols ir vērtīgāka par savu brāli princi Džordžu, kura vērtība ir vien 3 miljardi dolāru.

Mazo karaļnama pārstāvju māte, hercogiene Keita Midltone novērtēta uz 6 miljardiem dolāru.

Nereti tērpi, kuros Keita Midltone parādās sabiedrībā, veikalos tiek izpirkti pāris dienu vai pat stundu laikā, jo tik daudzas dāmas vēlas kopēt karaļnama pārstāves stilu!

Līdzīgu ietekmi uz bērniem un to vecākiem atstāj princese Šarlote, maijā tika publiskots divus gadus vecās Šarlotes oficiālais portrets; jaunās māmiņas, uzzinot, ka Šarlotei mugurā ir zīmola «John Lewis» džemperītis, to izpirka mazāk nekā divdesmit četru stundu laikā.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu