Tas ir darbs, kas aicina ikvienu apstāties un padomāt, cik plašas ir tehnoloģiju radītās iespējas, vienlaikus atgādinot, ka tehnoloģijas rada, izstrādā un patērē cilvēks, un tikai no mūsu rīcības ir atkarīgs to saprātīgs un attaisnojams pielietojums.
Mūsu ikdiena teju vairs nav iedomājama bez tehnoloģijām.
Sociālie tīkli konkurē ar mediju portāliem un drukātajiem izdevumiem jaunumu «piegādes» un izklaides iespēju ziņā.
Ikviens var kļūt par žurnālistu, dokumentējot dažādus notikumus, ja vien pie rokas ir mobilais telefons. Katram no mums var būt vairākas identitātes atkarībā no tā, kādas vietnes esam iecienījuši. Aiz anonimitātes plīvura var slēpties mūsu draugi un paziņas. Mēs veidojam datus vienkāršāko ierakstu un fotogrāfiju veidā, un lietotāju datu apjoms pieaug milzīgos tempos. Arī uzņēmumi un organizācijas rada, krāj un izmanto arvien vairāk un dažādākus datus. Taču līdz ar tehnoloģiju iespēju palielināšanos un to izplatību pieaugušas arī bažas par datu ticamību, datu drošību, kibertelpas nosargāšanu, komercijas kaujām un citiem jautājumiem.
Apgāds Zvaigzne ABC izdevis Erika Šmita un Džareda Koena kopdarbu «Jaunais digitālais laikmets. Kā nākotnē mainīsies mūsu dzīve, valstis un bizness», kurā abi autori, kas strādā Alphabet (Google) grupas uzņēmumu vadošajos amatos, piedāvā savu skatījumu par tehnoloģiju un cilvēku mijiedarbību šobrīd un iespējamajiem nākotnes notikumiem. Šo grāmatu lasījuši un iesaka tādi cilvēki kā Madlēna Olbraita, Henrijs Kisindžers, Tonijs Blērs un Maikls R. Blumbergs, Valters Aizaksons, Bils Klintons, Ričards Brensons un citi. «Jaunais digitālais laikmets» mēnešiem ilgi turējās The New York Times bestselleru sarakstā, grāmata izdota daudzās valstīs un valodās.