Dziedātāja Adele par līdzekļu trūkumu nesūdzas, tieši tāpēc spēj atteikties no vairāku miljonu vērtiem reklāmas līgumiem, lai tikai vairāk laika pavadītu kopā ar dēlu.
Dziedātāja Adele dēla dēļ atsakās no vairāku miljonu vērtiem reklāmas līgumiem
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Tā kā dziedātāja Adele ir viena no populārākajām pasaules dziedātājām nav brīnums, ka viņa nepārtraukti saņem dažādus aicinājumus piedalīties reklāmas kampaņās, cita veida projektos un par dalību slavenībai tiek piedāvāti miljoni.
Adele tur pirms koncerttūres doto vārdu, ka, izskanot pēdējam koncertam, viņa ņem pauzi radošajā darbībā uz vairākiem gadiem, lai būtu kopā ar dēlu Andželo.
Slavenība jau atteikusi reklāmas projektus dažādiem zīmoliem un tādā veidā netieši zaudējusi piecdesmit miljonus dolāru. Tāpat zvaigzne atteikusies piedalīties 2017.gada «Super bowl», jo uzskata, ka pasākumam nav nekādas saistības ar mūziku.