Miks Ozoliņš uzskata, ka Tramps kļuva par sava veida stimulu sev vajadzīgajai auditorijai

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Instagram

Nevienam nav nekāds jaunums, ka par Amerikas jauno prezidentu ir ievēlēts republikāņu partijas kandidāts Donalds Tramps. Režisors, producents un interneta mārketinga firmas īpašnieks Miks Ozoliņš uzskata, ka Trampa uzvarai nav nekāda sakara ar kādu konkrētu plānu vai veidiem, kā tieši Tramps taisās panākt to, ko sola.

Tell me...What am I thinking about?

A photo posted by Miks Ozolins (@miksozolins) on

«Atkārtots stimuls rada familiaritāti pret šo stimulu, toties familiaritāte izraisa attieksmes maiņu pret stimulu – dodot priekšrocības vai radot pieķeršanos tam. Šī priekšrocība jeb pieķeršanās ir emocionāla un veidojas zemapziņas līmenī, pirms vispār cilvēks ir to aptvēris. Manuprāt, Tramps bija šis «stimuls»,» pārdomās dalās Miks.

I missed my baby's thoughtful & grumpy morning face! • • Back in #nyc after weeks of #californication

A photo posted by Miks Ozolins (@miksozolins) on

Ozoliņš uzskata, ka tieši Tramps ar visiem izteikumiem par atklātumu kārtīgi pastrādāja kampaņas laikā un ne tikai kampaņas laikā, bet arī iepriekš ar savu televīzijas šovu, lai palēnām kļūtu par šādu stimulu vajadzīgajai auditorijai.

Miks arī piemetina, ka, velkot paralēles ar latviešu politiķu kampaņām, Tramps uzvarēja ar diezgan nacionālu piegājienu, toties Ainārs Šlesers reiz baidījās būt pārāk nacionāls.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu