9. septembrī, iezīmējot nedēļas nogali, zīmols «Diesel» atvēris pirmo «pop-up» bāru jaunā produkta prezentācijai. Šis produkts ir zīmola «Diesel bad» - smaržas vīriešiem, kas nebaidās no izaicinājumiem, ir ar veselīgu pašnovērtējumu un ironisku attieksmi pret dzīvi.
Rīgas ballīšu sezona tiek atklāta ar īpašu smaržu prezentāciju, kura norisinās slepenā bārā
Pēc Justīnes Valeitītes uzrunas, kura ir zīmola vadītāja Baltijas valstīs, prezentācijas viesi baudīja DJ Ninas Električkas uzstāšanos, kokteiļus un saviesīgas sarunas.
Iespaidojoties no zīmola jauno smaržu koncepta, daudzi viesi izmantoja iespēju uztaisīt tetovējumu īpašajā tetovējumu stūrī, pie sava pirmā tetovējuma tika arī modes dizainere Dace Krieviņa-Bahmane.
Citi viesi tikmēr iepazina plašu tabakas piedāvājumu un lutināja sevi ar popkornu, kā arī ar melnajiem ikriem, visas trīs lietas ir jauno smaržu atslēgas elementi.
Tāpat vīriešu kārtas pārstāvjiem bija iespēja izmēģināt jaunās smaržas, ne viens vien kungs smejoties teica, ka sievietēm tiek rīkoti tik daudzi pasākumi, prezentācijas, ka ir prieks, ka beidzot kaut kas veltīts vīriešu auditorijai. Šo prieku varēja redzēt arī kungu īpatsvarā pasākumā.
Smaržām piemīt trīs šķautnes, kas ataino trīs pavedināšanas posmus. Pavedināšanas spēle sākas ar aizrautīgiem bergamotes toņiem un piparu vēsumu. Pēc tam atkarību raisošu erotisku jutekliskumu piešķir kaviāra sāļās notis – provokatīvas, liek mutē saskriet siekalām, un visbeidzot raupjas un vīrišķīgas tabakas un īrisa saknes piesitiens liek zaudēt kontroli.
Ekskluzīvu privāto ballīti apmeklēja slavenības Markuss Riva, Justs, Andris Kivičs, TV seja Aivis Ceriņš, modelis Mārtiņš Kapzems, stila redaktore un vadītāja Kristīne Rudzinska, dizaineres Viktorija Joniene un Olga Krūze, blogere Agnija Grigule un dažādi citi labas gaumes eksperti.