Līga: Tie cilvēki, kas ir kaut ko izdarījuši, kas ir sevi apliecinājuši teātrī, mūzikā, mākslā... Kuri var lepoties – jā, es to esmu izdarījis!
Nevis tikai tāpēc, ka aizbrauc uz Milānu vai Parīzi, piepērk sev pilnu skapi ar skaistām lupatām
un smuki izskatās, un tāpēc viņiem liekas, ka viņi ir "sabiedrības krējums"! Tā tas nenotiek!
Ilze: Visi mākslinieki, viņu uzdzīve, bohēma... Un nevis, piemēram, basketbolistu ballītes, kuras arī nemaz neatspoguļojam.
Dace: Vai arī šovu dalībnieki un uzvarētāji, un tamlīdzīgi. Jā, sākumā, kad raidījums bija pie LNT, un "fabrikas" bija jaunums, mēs bijām uz vienas "fabrikas" noslēgumu. Tas bija viens no labākajiem projektiem, jo diezgan daudzi no „fabrikas” dalībniekiem joprojām turpina kaut ko darīt mūzikā, veidojot savu karjeru. Bet līdz tam brīdim, kamēr viņi kaut ko nav sasnieguši un apliecinājušies kā kaut kas, tikmēr mēģinām viņus neapskatīt. (Ironiski pasmaida.)
Līga: Par tiem šoviem: trakākais ir tas, ka bērniem mēģina iestāstīt, ka viņi ir zvaigznes, un cik viņi ir labi un brīnišķīgi. Un to runā cilvēki, kas paši varbūt kaut ko ir izdarījuši un sasnieguši. Bet ja trīspadsmitgadīgam bērnam, piemēram, Uldis Marhilēvičs sāk stāstīt, cik viņš ir brīnišķīgs, tas bērns tā arī sāk domāt.
Nekas, ka viņš dzied šķībi, nevar noturēt balsi, nedara to profesionāli,
ka nemācās mūzikas skolā... Kas pēc tiem cilvēkiem notiek pēc pusgada, kas būs tālāk, kā viņš veidos savu dzīvi - tas nevienu neinteresē! Tas man liekas šausmīgi!
Ilze: Pavisam vienkārši: ir tiešām īstais sabiedrības "krējums", un ir tas "krējums", ko veido citi. Šausmīgi veiksmīgs piemērs, kā "uztaisīt" zvaigzni, ir Anete Sončika - to izdarīja pāris preses izdevumi dažu mēnešu laikā. Pazīstu cilvēkus, kas ļoti veiksmīgi prot to darīt. Mēs tomēr mēģinām pieturēties pie tā īstā, mazliet patiesākā "krējuma".
Līga: Bet, atbildot uz jautājumu – jā, "krējums" mums ir! (Smejas.)