Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

MTV tagad arī savs lielveikals

«Apollo»/MTV
MTV tagad arī savs lielveikals
Facebook Draugiem Twitter Whatsapp
Comments

MTV nav tikai mūzikas vai izklaides kanāls, tajā tagad ir arī savs lielveikals ar jaunāko mūziku, modi, kino, šoviem, slavenībām, tusiņiem, prezentācijām, mūziķiem, blondīnēm un viņu visu attiecībām, automašīnām un tehnoloģijas brīnumiem tā plauktos. «MTV Supermercado» saimniece un pavēlniece — Žanete Skarule.

MTV lielveikals «Supermercado» atvērts piektdienās plkst. 18.00, sestdienās plkst. 16.00, svētdienās plkst. 13.00 un pirmdienās plkst. 14.00.

Šis ir raidījums par jauniešiem aktuālām lietām: intervijas ar mūzikas zvaigznēm, jaunākie notikumi slavenību dzīvē un mīlā, reportāžas no koncertiem, šoviem un to aizkulisēm, dažādu jaunu tehnoloģisku brīnumu testēšana un izmēģināšana, kino jaunumi, kā arī vairāki konkursi ar lieliskām un pavisam svaigām balvām no mūzikas izdevniecībām. Tikai «MTV Supermercado» iespējams «iegādāties» disku vai DVD, kas parastajos veikalos būs nopērkams tikai pēc nedēļas.

«Lielveikals «MTV Supermercado» ir fantastiska vieta, jo tajā ir viss, kas interesē jauniešus. «Supermercado» varētu salīdzināt ar augsto modi — to var redzēt un baudīt, bet nevar īsti aizsniegt. «MTV Supermercado» katram jaunietim ir pieejamas visas aktuālākās lietas: moblie telefoni, skaistas un ātras automašīnas, mode un stils. Lielākā daļa jauniešu šīs lietas reāli nevarēs atļauties iegādāties vēl ilgi, bet viņi vienmēr varēs par tām uzzināt «MTV Supermercado»,» saka raidījuma vadītāja Žanete Skarule.

«Jaunais raidījums «MTV Supermercado» pilnībā ir vietējais produkts — ražots un iepakots Baltijā,» saka MTV Latvija direktore Liliāna Ozoliņa. «Tā pašlaik ir arī lielākā MTV investīcija kādā raidījumā. «MTV Supermercado» ir adaptēts raidījums, kas, piemēram, «MTV Nordic» spējis būt populārākais raidījums piecu gadu garumā,» stāsta Liliāna Ozoliņa.

Patlaban MTV programmā ir 25–30% vietējo raidījumu, šovu un mūzikas bloku. Vietējie mūzikas klipi MTV ēterā pašlaik veido 5%, bet līdz gada beigām vietējiem mūziķiem būs atvēlēti jau 10% programmas.

Tēmas
Lasītākais šobrīd
Top raksti
Uz augšu