Reperis Jay-Z, kā jau vairums slavenību, piepelnās, ražojot kosmētiku un apģērbu, ko prezentē ar savu skatuves vārdu. Kompānija «Parlux fragrances», kuras paspārnē reperis radījis savu aromātu «Gold Jay-Z», iesūdzējusi reperi tiesā, jo viņš atsakās reklamēt pats savas smaržas.
Smaržu kompānija tiesas ceļā vēlas piedzīt no repera Jay-Z 20 miljonus
Tiesā iesniegtajos dokumentos redzams, ka reperis pirms aromāta izveides jau saņēmis divus miljonus dolāru, bet, tiklīdz aromāts tika radīts, atteicās to reklamēt.
Līgumā teikts, ka Jay-Z aromāts jāreklamē, sniedzot interviju izdevumam «Women`s wear daily», kā arī apmeklējot televīzijas šovu «Good morning America», māksliniekam bija arī jāpiedalās vairākās reklāmas kampaņās.
Smaržu kompānija pieprasa atdot samaksātos divus miljonus dolāru, kā arī vēlas no repera saņemt astoņpadsmit miljonus dolāru kompensāciju, jo tieši mākslinieka neizdarība mazinājusi smaržu pārdošanas apjomu.
Interesanti, ka repera iegribu dēļ kompānija radījusi piecus smaržu flakonus no zelta un katrs maksājis divdesmit tūkstošus dolāru. Reperis flakonus nosaucis par nepiemērotiem, taču aizmirsis dārgās, zeltītās smaržu pudelītes atdot kompānijas īpašumā.