/nginx/o/2018/07/15/9614538t1hca88.jpg)
Princesei Šarlotei ir vien četri mēneši, bet viņa jau ir nesusi palielu ieguldījumu Anglijas ekonomikas attīstībā. Speciālisti aprēķinājuši, ka prinča Viljama un Keitas Midltones meita jau ir paspējusi nopelnīt piecus miljardus dolāru.
Princesei Šarlotei ir vien četri mēneši, bet viņa jau ir nesusi palielu ieguldījumu Anglijas ekonomikas attīstībā. Speciālisti aprēķinājuši, ka prinča Viljama un Keitas Midltones meita jau ir paspējusi nopelnīt piecus miljardus dolāru.
Eksperti šo fenomenu sauc par «Šarlotes efektu», jo tūristi un vietējie iedzīvotāji pērk lietas, kuras kaut kādā veidā ir saistītas ar mazo princesi.
Suvenīri ar princesi Šarloti tiek izpirkti, tiklīdz parādās pārdošanā.
Par citiem karaļnama pārstāvjiem runājot, princis Džordžs, pateicoties suvenīriem, valsts kasē ieguldījis 3,6 miljardus, bet Keita Midltone 7,2 miljardus.