Filma "Pīna", viens no "Arsenāla" īpašajiem 3D piedāvājumiem dokumentālajā kino, tapusi kā izcilā vācu režisora Vima Vendersa veltījums mūsdienu dejas teātra mūzai, dejotājai un horeogrāfei Pīnai Baušai. Ideja par kopīga mākslas darba veidošanu izskanējusi jau 1985.gadā, pirmajā tikšanās reizē, tomēr tikai 1990.gados, horeogrāfei uzstājot, Venderss ķeras pie darba. Pīna Bauša deju paceļ pāri skatuves robežām, un kino nozīmēja vēl vienu dejas pārkāptu robežu ceļā uz šīs mākslas bezgalīgo pilnību. Tomēr aizsniegt Pīnas ieceru virsotnes Vendersam tolaik tā arī neizdodas, un darbi pie „dejas filmas” apstājas tā īsti nemaz neiesākti. Jauns pavērsiens filmas tapšanā ir grupas U2 uzstāšanās 2007.gada Kannu kinofestivālā, proti, leģendārās īru rokgrupas koncertfilma, kas veidota 3D tehnikā. Venderss, trešās dimensijas savaldzināts, dodas uz Vupertāli, vietu, kur mitinās Baušas dejas teātra trupa, un filmēšanas darbi var atsākties. Kaut arī Pīna Bauša filmā izdejo vien divas nedēļas no savas dzīves, Venderss turpina iesākto, horeogrāfei klātesot no citiem, fiziski neaizskaramiem augstumiem. Filmā iemūžināti fragmenti no Pīnas Baušas spilgtākajiem uzvedumiem, intervijas ar dejotājiem, tomēr par vērtīgākajām epizodēm pats režisors atzinis tieši tos nedaudzos mirkļus, kuros notverts Pīnas Baušas magnētiskais skatiens un kustību vibrācijas. Vendersa daiļrades pazinēji iespējams savilks paralēles ar 1974.gadā turpat Vupertālē uzņemto filmu „Alise pilsētā” un ne velti – Pīna Bauša tieši tolaik kļūst par vietējā teātra direktori, un viss, kas notiek Vupertāles ielās, kļūst par Pīnas dejas neatņemamu sastāvdaļu.