Šķirot grāmatas pirmās lapas, nedaudz tā kā baidījos, vai tik mani negaidīs baiga vilšanās, kas nomāks sajūsmu par grāmatu, kura līdz šim staroja no apkārtējiem un gribot negribot bija ietekmējusi arī mani. Šķirot un lasot vēl tālāk, sajūsma nemazinājās, bet arī neauga plašumā. Turējās tādā vienā līmenī visu laiku. Iespējams, ka tas sakņojas tajā, ka es tomēr neesmu īsti no tās paaudzes, kas bija klāt pirmajos koncertos Krāmenē un brauca uz Biržu, vai bija klāt Skyforger un Huskvarn rašanās brīžos. Nebiju klāt, bet par to visu uzzinu no stāstiem un leģendām. Tad nu, lūk, šī grāmata ir tie stāsti un leģendas. Tikai diemžēl tie visi «stāsti», kas sapulcēti grāmatā kā nodaļas, neaizrauj un nesajūsmina mani vienlīdz labi. Protams, to es arī nemaz nevaru īsti pieprasīt. Tāpēc sajūsma, kas vienu brīdi cēlās augstāk, nākamajā spēja jau nokrist nedaudz zemāk, bet, kopsummā veidojot līdzsvaru, – palikt nemainīga, bet joprojām patīkama sajūsma.
Par grāmatas «veiksmes stāstu» var saukt to, ka tā ir... vienkārša un... patiesa. Tikpat labi kādā apstākļu sakritībā es būtu varējusi uzaicināt Joņevu ciemos, cienāt ar vīnu un pastumt zem deguna pelnu trauku, un viņš to visu varētu man vienkārši izstāstīt. Tā vienkārši, čomiski. Tā kā cilvēki mēdz viens otram stāstīt atmiņas no jaunības dienām. Joņevs saka, ka grāmata ir autobiogrāfiska, bet nevajagot grāmatā esošo Jāni uztvert tieši kā Jāni Joņevu. Arī citi grāmatas varoņi ir tikuši pie citiem vārdiem. Tomēr gribētos domāt, ka tas «trīsdesmitgadīgais, briļļainais un resnais metālists ar garo zirgasti» autobusā ceļā uz Blomi, kurš tiek dēvēts par Imantu, tomēr ir kāda mana drauga brālis. Tāpat kā gribas domāt, ka viss līdz pēdējam grāmatā notiekošais ir patiesāks par patiesu, kaut vai tikai tāpēc, lai es apslāpētu sevī vēlmi lasot «funktierēt», cik daudz no rakstītā tiešām ir noticis, cik daudz ir autora fantāzijas augļi. Gan jau, ka to visprecīzāk pateikt spēs Nāve, Zombis un visi pārējie, kas ir bijuši klāt tajos brīžos, kuri aprakstīti grāmatā.