ASV izklaides industrijas kompānija «Walt Disney Co». otrdien paziņojusi, ka no 2015.gada uzņēmuma televīzijas kanālos un interneta vietnēs aizliegs neveselīga ēdiena reklāmas, lai palīdzētu cīņā ar aptaukošanos ASV bērnu vidū.
«Disney» televīzija turpmāk reklamēs augļu un dārzeņu ēšanu
«Šī jaunā iniciatīva patiešām ietekmēs mūsu bērnu veselību,» sacīja ASV pirmā lēdija Mišela Obama.
«Tā ir vadoša amerikāņu kompānija, kas pazīstama visā pasaulē, un tā burtiski maina veidu, kādā darbojas, lai mūsu bērni varētu dzīvot veselīgāku dzīvi.»
«Disney» paziņojumā teikts, ka no 2015.gada kanālos «Disney Channel», «Disney XD» un «Disney Junior», kā arī kompānijas radiostacijā un mājaslapās tiks demonstrētas tikai tādu ēdienu un dzērienu reklāmas, kas atbildīs īpaši izstrādātām vadlīnijām.
«Tās atbilst federālajiem standartiem, veicina augļu un dārzeņu ēšanu, kā arī tiecas ierobežot kaloriju, tauku, sāls un cukura patēriņu,» teikts paziņojumā.
Jau šā gada laikā «Disney» atrakciju parkos veselīga pārtika tiks atzīmēta ar «Mickey Check» uzlīmi, ļaujot vecākiem izvēlēties labākos produktus saviem bērniem.
Septiņpadsmit procentiem amerikāņu bērnu ir liekais svars, teikts ASV Medicīnas institūta publicētajā pētījumā.