Latvijas modes dizaineres dodas uz Japānu

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Četras Latvijas modes dizaineres no 14. līdz 18. novembrim Japānā piedalīsies Eiropas Komisijas finansētās un Eiropas Tirdzniecības kameru asociācijas "Eurochambres" administrētās eksporta veicināšanas programmas "EU Gateway to Japan" pasākumos.

To aģentūrai BNS pavēstīja "EU Gateway to Japan" sabiedrisko attiecību pārstāvji.

28 Eiropas Savienības uzņēmumu vidū Latviju Japānā pārstāves Natālija Jansone, Anna Ledskalniņa, Žanete Auziņa un Keita.

Pirmie panākumi programmas "EU Gateway to Japan" ietvaros bija divu Latvijas modes dizaina kompāniju – "NJ Studija" (Natālija Jansone) un "Anna Leds" (Anna Ledskalniņa) dalība modes dizaina tirdzniecības misijā Japānā aprīlī. Abas dizaineres jau pirmā brauciena laikā noslēdza piegādes līgumus ar Japānas pircējiem.

"Mes sagaidām, ka šī misija dos mums vēl lielākus ieguvumus nekā pirmā. Tā ļaus mums nostiprināt pašreizējos kontaktus un nodibināt jaunus. Ar zināšanām, ko guvām pirmajā misijā, mēs varēsim izmantot iespējas daudz efektīvāk," stāsta Natālija Jansone.

"Maziem un vidējiem uzņēmumiem ir dabiska konkurējoša priekšrocība Japānā, kur "mazs" tiek uzskatīts par "pievilcīgu un peļņu nesošu". Lielākas kompānijas nevar nodrošināt apģērbu pēc individuāla pasūtījuma, kamēr mazās kompānijas to spēj," uzsver "Eurochambres".

Japāna joprojām ir pasaules otrais lielākais apģērbu tirgus pēc ASV. Modes dizaina tirdzniecības misija sniedz lielas iespējas Eiropas Savienības dizaineriem.

Programma "EU Gateway to Japan" kopumā darbojas jau vairāk nekā 10 gadu, tās ietvaros vairāk nekā 2000 kompāniju no visas Eiropas Savienības ir piedalījušās tirdzniecības misijās vai izstādēs Japānā ar Eiropas Komisijas finansiālu un organizatorisku atbalstu.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu