Mūzikas industrijas un fanu nepacietīgi gaidītais Madonnas jaunais albums, iespējams, nesniegs gluži to, ko solījis pirmais singls “Music” – patiesībā tajā ir kas vairāk par modernu deju mūzikas skanējumu.
Popmūzikas madonnas (nu jau ar diviem bērniem) četrpadsmitais albums, kas tapis sadarbībā ar producentiem Viljamu Orbitu (strādājis arī ar iepriekšējo Madonnas ierakstu “Ray Of Light”) un francūzi “Mirwais”, pirms iznākšanas jau prezentējis sevi ar radiostacijās bieži dzirdamo singlu, kam ir tāds pats nosaukums kā albumam. Nebūtu gan pareizi spriest par šo ierakstu pēc pirmā singla (“Music” ir arī pirmā dziesma albumā). Eksperimenti ar “modīgiem” deju ritmiem un tembriem beidzas jau pēc trešā gabala, vēlāk atgriežoties tikai paretam. Godīgi sakot, manuprāt, tieši tās mierīgākās un “domīgākās” dziesmas (kā “I Deserve It” vai “Don’t Tell Me”) ir šā albuma lielākās vērtības (ja vien neatrodaties diskotēkā). Ir jau arī kas vienojošs starp pirmo singlu un visu albumu, kas caur un cauri ir producēšanas un aranžēšanas meistardarbs. Stingri ņemot, Madonnas jauno dziesmu meldijas nav nekādas izcilās, toties, pasniegtas “21.gadsimta mērcē”, tās gandrīz visas kļūst par hitiem. Komponistu slavas ēra patiešām kļuvusi par pagātni – tagad stilu nosaka producenti (un tajā nav nekā slikta – laiki mēdz mainīties). Tomēr “Nobody’s Perfect” (neviens nav pati pilnība – tā sauc arī vienu no albuma dziesmām). Madonna labi dzied un dejo, apmierinoši tēlo filmās un ir arī veiksmīga biznesa lēdija (ierakstu kompānijas “Maverick” īpašniece), bet dzejniece gan viņa nav. Laimīgā kārtā mūsu dzimtā valoda nav angļu, tāpēc šis aspekts nebojās prieku, klausoties “Music” – albumu, kas derēs gan pārtijām, gan klusākiem brīžiem, un, ja reiz nolemsit to iegādāties, varu derēt, ka tas nepārklāsies putekļiem jūsu kompaktdisku plauktiņā. Albums iznāk 18.septembrī. (Maverick)