ASV kafejnīcu ķēdes “Starbucks” kafijotavas ir atvērtas 76 pasaules valstīs, kopumā sasniedzot 27 340 kafejnīcu skaitu visā pasaulē. Šajās kafejnīcās ir pieejamas visdažādākās kafijas – sākot ar klasiskajām vērtībām, beidzot ar tādiem brīnumiem kā “Frappucino” un citām savdabīgām kafijas variācijām, tāpat milzu ķēde piedāvā dažādas vegāniem draudzīgas kafijas, īpašus saldinātājus un našķus.
Taču “Starbucks” nebeidz pārsteigt ne tikai ar dažnedažādiem produktiem, bet arī ar stilu – katrai kafejnīcai ir veidots īpašs dizains un arhitektūra. “Starbucks” ķēdes mārketings paredz, ka katrai kafijotavas ēkai ir jāatspoguļo vietējās arhitektūras nianses un jārada vietējiem iedzīvotājiem māju sajūtu. Katras kafejnīcas dizaineri cenšas atspoguļot unikālus elementus, kas valda konkrētajā valstī, pilsētā vai rajonā, piemēram, Meksikas kafejnīcu sienas rotā mozaīkas, bet Lielbritānijā ir jaušamas angļu klasiskā dizaina detaļas, koka panelējums un minimālisms.