Šodienas redaktors:
Krista Garanča

Hipsteru svētnīca – unikālas “Starbucks” kafejnīcas

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Starbucks/Publicitātes attēls

Kaut arī “Starbucks” kafejnīcas Latvijā vēl nav ienākušas un, visticamāk, neienāks vēl vairākus gadus, tomēr šā zīmola vārdu ir dzirdējis teju jebkurš. Šī savdabīgā kafijotava izceļas ar oriģināliem kafijas dzērieniem, zīmola logotipu un neordināru klientu apkalpošanu (lai pircējs saņemtu savu pasūtījumu, barista pieraksta klienta vārdu uz krūzītes un to nosauc, kad pasūtījums ir gatavs). Tāpat kafijotavas var lepoties ar unikālu kafejnīcas dizainu un pat arhitektūru.

ASV kafejnīcu ķēdes “Starbucks” kafijotavas ir atvērtas 76 pasaules valstīs, kopumā sasniedzot 27 340 kafejnīcu skaitu visā pasaulē. Šajās kafejnīcās ir pieejamas visdažādākās kafijas – sākot ar klasiskajām vērtībām, beidzot ar tādiem brīnumiem kā “Frappucino” un citām savdabīgām kafijas variācijām, tāpat milzu ķēde piedāvā dažādas vegāniem draudzīgas kafijas, īpašus saldinātājus un našķus.

Taču “Starbucks” nebeidz pārsteigt ne tikai ar dažnedažādiem produktiem, bet arī ar stilu – katrai kafejnīcai ir veidots īpašs dizains un arhitektūra. “Starbucks” ķēdes mārketings paredz, ka katrai kafijotavas ēkai ir jāatspoguļo vietējās arhitektūras nianses un jārada vietējiem iedzīvotājiem māju sajūtu. Katras kafejnīcas dizaineri cenšas atspoguļot unikālus elementus, kas valda konkrētajā valstī, pilsētā vai rajonā, piemēram, Meksikas kafejnīcu sienas rotā mozaīkas, bet Lielbritānijā ir jaušamas angļu klasiskā dizaina detaļas, koka panelējums un minimālisms.

Nepalaid garām!

Uz augšu