Reperis un uzņēmējs Ozols jeb īstajā vārdā Ģirts Rozentāls (39) šoruden gatavojas iekarot jaunas skatuves un klausītāju sirdis ar klajā laisto albumu “Neona pilsēta”. Sarunā ar TVNET viņš apsprieda gan mūziku un biznesa lietas, gan pagātni un nākotnes plānus.
Mēs tiekamies tavā veikalā “Hoodshop”, kur tu šodien arī pats apkalpo klientus. Redzēju, ka sakarā ar dziesmu no albuma “Neona pilsēta” esi laidis klajā arī “Stila” apģērbu līniju.
Tas radās tā diezgan spontāni, jo pirmais, kad mēs taisījām “Stila” videoklipu, tā autors Andrejs [Andrejs Skurjats jeb Dree] uztaisīja vienu logotipa remiksu lielam amerikāņu urbānajam strīt zīmolam, un tad tā lieta visa panesās, sākām visu attīstīt. Brīžiem, mašīnā braucot, tika taisīts dizains baikām, tajā pašā laikā mēģinot izdarīt tā, lai ir ok. Pirmajā atklāšanā tā kolekcijas daļa... dažas lietas es noteikti būtu pamainījis. Bet pēc tam jau, kad turpinājām atjaunināt kolekciju, ielikt jaunas lietas, tad pie tā es mēģināju bišķi apsēsties un varbūt dienu vai divas vēlāk realizēt, bet lai tā doma un vīzija nosēžas. Tas tāds vesels projekts izvērtās, kad mēs mēneša garumā bijām Tallinas ielas kvartālā pop-up veikalā, paralēli satikām daudz cilvēku, kas nāca mums ciemos, plus tur uz vietas arī tapa vairāki dizaini, idejas. Tas viss beigās izvērtās par tādu veselu, lielu kustību no vienas dziesmas, kaut kādiem pieciem burtiem. Tas onlainā pieejamais merčs tika ātri izpirkts. 35 dažādi aitemi tika saražoti pa šo īso brīdi – man liekas, ka tas ir diezgan cool.