Ar fotogrāfu, tekstilmākslinieku un grafiķi Ati Ieviņu (1946) tiekamies viņa nelielajā, bet mājīgajā miteklī Siguldā, kur no lielpilsētas trokšņa, dinamiskā preses fotogrāfa darba uz mierīgāku, radošāku brīvmākslinieka dzīvi viņš pārcēlies pirms pieciem gadiem. Cienādams mūs ar kafiju un gardu, tikko vietējā beķerejā ceptu sāļo kliņģeri, enerģiskais 73 gadus vecais vīrs šortos un grupas "Eels" krekliņā, ļauj mums ielūkoties viņa savdabīgajā, eksperimentālajā vizuālo darbu pasaulē, kur sakausēta analogā un digitālā fotogrāfija, sietspiede, kodinājumi, glezniecība un dažādas interesantas "bildi bojājošas" tehnoloģijas - vecs padomju gludeklis, rūpnieciskais fēns u. tml. Jau pavisam drīz, 16. maijā viņa jaunākie darbi būs aplūkojami kopizstādē ar gleznotāju Juri Zvirbuli galerijā "Birkenfelds" (Kaļķu ielā 28, Hotel Roma, 4. stāvs).
Ieviņš ir netipisks padomju laika fotogrāfs, viņu allaž piesaistījušas dažādas eksperimentālas glezniecības un foto tehnikas, un pašas pirmās, izmantojot milzīgos fotopapīra blāķus, notika jau dienējot padomju armijā (1966-1968) Rīgā sakarnieku pulkā, kur jaunais fotogrāfs pildīja mākslinieka, pastnieka un fotogrāfa pienākumus. Vēlāk Latvijas Mākslas akadēmijā viņš nokļuva Tekstilmākslas nodaļā - no komunisma ideoloģijas brīvākajā fakultātē pie profesora Rūdolfa Heimrāta (1926–1992), kura vadītajās kompozīcijas nodarbībās turpināja eksperimentēt ar fotogrāfijas un dažādām glezniecības iespējām. Paralēli mācībām, kopā ar mākslinieku un meistaru tehnologu Aldoni Kluci rada fotosietspiedes kā stājgrafikas darbus. Atsevišķa nodaļa būtu jāvelta viņa sadarbībai ar "hipiju karali" Andri Grinbergu, viņš dokumentējis Grinberga 1971. gada nelegālo performanci "Kāzas", kuras foto negatīvus "par adekvāti lielu summu", kā saka Ieviņš, nesen pirms lielā skandāla iegādājās "AB banka". Jāpiemin arī draudzība un sadarbība ar Mežaparka komūnas biedru Miervaldi Poli ("Bronzas cilvēks", "Boksa mačs sievietēm tautiskos cimdos", 1986).
Tikai pēdējos gados Ieviņa eksperimenti novērtēti valstiskā līmenī, un viņa darbus iegādājies Valsts Mākslas muzejs.