Blogere Ilze Līkuma atklāj, ko domā par sekotāju pirkšanu “Instagram”

Sejas.lv
CopyDraugiem X Whatsapp
Foto: instagram.com/sieviskiba/

​Lai gan tas tiek uzskatīts par krāpšanos, gan pasaulē, gan tepat Latvijā daudzi influenceri un blogeri nodarbojas ar sekotāju pirkšanu. Par to viedoklis ir arī pašmāju “Youtube” kanāla īpašniecei un blogerei Ilzei Līkumai.

“Es noteikti esmu palaidusi garām kārtējo skandālu blogeru vidē, bet cik saprotu kāds dikti satraucas par pirktajiem sekotājiem, zīmolu pārstāvju infantilisma pazīmēm un sava ieguldīta darba nenovērtēšanu.

Mans viedoklis visa šajā trakuma ir šāds - visu ko mēs darām, mēs darām priekš sevis, protams, ka vēlamies atzinību par ieguldīto darbu.

Es saprotu, ka dažu zīmolu kritiskā domāšana ir diezgan apšaubāma, bet iespējams, ka šie cilvēki nav sava vieta, nekas, parasti jau tādi ilgi neuzturas, jo nav spējīgi dot pietiekamu pienesumu. Tāpēc es neuzskatu, ka man vajadzētu vai interesētu sadarboties ar visiem zīmoliem pēc kārtas, es izvēlos izmēģināt tikai to zīmolu produktus, kuri mani patiesi uzrunā. Kā es vienmēr esmu uzskatījusi, ka ir jāizmēģina tikai tādi zīmoli, kuru produktus tu pats vari atļauties nopirkt, jo tad pārstāvi to pašu pircēju kategoriju un esi spējīgs izteikt objektīvu vērtējumu.. Nevis prieku par to, ka izmēģinājis kaut ko tādu, ko nevari atļauties...

Protams, ka es neesmu akla, es redzu, ka cilvēki pērk sekotājus, ka zīmoli to izliekas neredzam, bieži vien liekās, ka viņi tikai rūpējas par statistikas tabuliņam, kuras jānodod un kurā jābūt pareizie cipariņi..

Es kā cilvēks, kurš tālu no industrijas, bet cerams, ka ar loģisko domāšanu apveltīts, uzskatu, ka šajā nozarē ir nepieciešamas izmaiņas, gan no blogeru puses, gan no zīmolu pārstāvju puses. Bieži vien šī sadarbība ir apšaubāma un neizdevīga abām pusēm. Bet runajot par mani - es saprotu, ka dzīve ir tik daudz skaistuma, emociju un sajūtu kurus gribu redzēt, man ir pietiekami daudz vēlmju un kaudzīte pienākumu. Es turpinu dalīties ar to kas man ir mīļš, interesants un tuvs. Man ir apnicis pievērst uzmanību sekotāju ciparu izmaiņām, jo es apzinos, ka mani cilvēki, tie, kuriem interesē tas ko daru vienmēr mani atbalsta. Paldies Jums par to,” raksta vietējā kosmētikas entuziaste.

Kā jau ziņots, pērnā gada piektajā novembrī tika nodibināta Latvijā pirmā un vienīgā Blogeru un influenceru asociācija, kas apvienos nozares profesionāļus, kā arī iesācējus emuāristus, kuru darbība atbilst augstiem kvalitātes standartiem un profesionālās ētikas normām. „Influenceru un blogeru tirgus ir jāsakārto,” saka asociācijas dibinātāja Maija Armaņeva. „Pēc tā ir pieprasījums ne tikai no reklāmdevēju, bet arī no pašu ietekmētāju puses.”

Asociācija pērn paziņoja, ka atsakās sadarboties ar sekotāju pircējiem.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Tēmas

Uz augšu