"Dauntonas abatija" piekāpjas mīlīga animēta jetija priekšā

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
"Abominable"
"Abominable" Foto: kadrs no filmas

Ziemeļamerikas kinoteātros lielisku debiju piedzīvojusi jaunā kompānijas "Universal Pictures" animācijas filma "Abominable" (Jetijs), kas tapusi sadarbībā ar Ķīnas kompāniju "Pearl Studio", ziņo "collider.com".

Animācijas filma, kuras budžets ir 75 miljoni dolāru, pirmajā izrādīšanas nedēļā iekasējusi 20,8 miljonus, ierindojoties topa 1. vietā. 

Anotācija: Ceļojums uz pasaulē augstāko virsotni? Kas gan varētu būt vēl aizraujošāk! Kad Ji atrod uz savas mājas jumta paslēpušos milzīgo, bet ļoti piemīlīgo jetiju (kurš izrādās vēl ir pavisam maziņš - pēc jetiju standartiem), ir skaidrs, ka viņus gaida neticamākais piedzīvojums! Jetija ģimene mīt Everesta kalnā, un Ji ir apņēmusies darīt visu, lai viņš sveiks un vesels atgrieztos mājās. Filma aizvedīs skatītāju 2000 jūdžu garā ceļojumā no Šanhajas ielām līdz pat sniegotajiem Himalaju kalniem.

Noskaties filmas reklāmas rullīti.

2. vietā pagājušās nedēļas līderis - populārā seriāla turpinājums - filma "Dauntonas abatija" (Downton Abbey). Nedēļas griezumā iekasēti 14,5 miljoni.

Filmas reklāmas rullītis.

Komēdija ar krimināldrāmas elementiem - “Afēristes” (“Hustlers”), kurā vadošajās lomās piedalās valdzinošā Dženifera Lopesa un spilgtās popmūzikas zvaigznes Kārdija Bī (Cardi B) un Lizzo, 3. vietā.

Dženifera Lopesa gatavojas lomai filmā "Hustlers"
Dženifera Lopesa gatavojas lomai filmā "Hustlers" Foto: Kadrs no Youtube

Jaunās šausmu filmas "It" ("Tas") turpinājums - "It Chapter Two" numur 4.

Savukārt 5. vietā režisora Džeimsa Greja veidotā fantastikas filma "Ad Astra" ar Bredu Pitu (Brad Pitt) galvenajā lomā, savukārt vecais labais Rembo, ko atveido Silvestrs Stalone - numur 6. 

Stalone un Džons Rembo jaunajā filmā "Rambo. Last Blood" cīnās pret Meksikas narkokarteli
Stalone un Džons Rembo jaunajā filmā "Rambo. Last Blood" cīnās pret Meksikas narkokarteli Foto: Ekrānuzņēmums
KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu