Dizaina krekli izstrādāti tā, lai tie paustu personīgi intīmo nostāju pret apkārtējo pasauli. Tas atbilst arī korporatīvā biznesa vajadzībām - radīt produktu (t-kreklu u.c.), ar ko uzsvērt savu identitāti, pastāstīt stāstu, kas veicinātu identitātes attīstību informatīvi sociālajā vidē.
"Doma ir ar saviem dizainiem akcentēt un izcelt cilvēka personību, nihilistiski, pat ar sarkasma devu sapurinot šo apkārtesošo "sterili pareizo" kārtību, apvienojot to ar īpašu stāstu - virtuālās/pieliktās realitātes aplikāciju.
Mode tiek iedzīvināta ar 3D animāciju, kas kā lielisks tehnoloģisks papildinājums nostājas paušanai," skaidro Kravalis.
Sākumā top zīmējums, tad tiek izstrādāts 3D modelis, un sākotnējais 2D zīmējums tiek uzstādīts kā mērķis animācijai. Tad caur speciālu programmu šī animācija atpazīst mērķi un īstenojas reālajā vidē. Viena zīmējuma "atdzīvināšanas" process ir gana laika un resursu ietilpīgs, un šobrīd "KNIPS" zīmols piedāvā sešus dažādus krekliņus - divus ar aplikāciju. Aplikācija, kuru Kravalis izstrādājis kopā ar vēl citiem speciālistiem, pašlaik pieejama "KNIPS" mājas lapā.
Video. Kā atdzīvojas t-krekls.
Edijs Kravalis mācījies Jaņa Rozentāla skolā, studējis Mākslas akadēmijā Funkcionālā dizaina nodaļā un vairāk nekā desmit gadus nodarbojies ar multimediju mākslu. Cieši sadarbojies ar arhitektiem gan Latvijā, Eiropā, gan ASV. Pirms dažiem gadiem viņš izgudroja pats savu galda spēli, kurai dots nosaukums "KNIPS", kas vēlāk kļuvis par Kravaļa citu radošo izpausmju zīmolu. Biljardam un novusam līdzīgā spēle, kurā ar knipi jāsit pa kauliņiem, ievērību izpelnījās gan Eiropā, gan Kanādā, tiesa, pagaidām vēl pie plašākām masām šī interesantā spēle nav nonākusi, taču tai ir visas iespējas.