Latvijas jauniešu elks Laurlācis atklāj, vai iespējams nopelnīt ar "influencēšanu" (2)

Sejas.lv
CopyDraugiem X Whatsapp

Jūtubere, influencere un seriāla "Viss pa jaunam" aktrise Laura Ķīse (Laurlācis) sarunā ar "Vakara Ziņām" atklāj "influencēšanas" ēnas puses.

Pateicoties tam, ka Laura veiksmīgi uztur savu "YouTube" un "Instagram" kontu, vairāki uzņēmumi vēlas ar viņu sadarboties.

"Man arī bijušas vairākas lieliskas sadarbības ar lielām kompānijām, piemēram, šogad es esmu "Coca-Cola" vēstnese Latvijā. Lai gan esmu ļoti pateicīga par katru piedāvājumu, vēl joprojām cenšos visu ļoti kārtīgi izvērtēt un pieņemu tikai tos, kas man pašai patīk un patiks arī maniem sekotājiem. Priekš sava vecuma no šīs sadarbības es saņemu lielu atalgojumu, bet no tā vien diemžēl nav iespējams izdzīvot," secina viņa.

"Influencera darbs ir ļoti mainīgs - dažus mēnešus, piemēram, pirms skolas sākuma vai arī pirms Ziemassvētkiem, saņemu ļoti daudz piedāvājumu, bet pēc tam vairākus mēnešus varu nesaņemt nevienu sadarbības piedāvājumu - līdz ar to ir riskanti rēķināties tikai ar šiem ienākumiem," atklāj 18 gadus vecā Laura, kura sākusi savu karjeru interneta vidē 13 gadu vecumā.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

brought a kiss to the knife fight

A post shared by laura (@laurlaacis) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

when ur spaghetti won’t stop making jokes ⠀ Thanks @wolt.latvija for always feeding ya girl??

A post shared by laura (@laurlaacis) on

Atgādinām, ka aprīļa izskaņā tiešsaistes ceremonijā tika noskaidroti Latvijas ietekmīgākie influenceri.

Influenceri tika paziņoti deviņās jomās un trijās kategorijās (mikro, medium un makro). Latvijas labākie influenceri tika meklēti tādās jomās kā dizains, dzīvesstils, ēdiens, foto un video, izklaide, jaunatne, mode, skaistums un sports.

Šogad par Latvijas ietekmīgāko influenceri (sekotāji virs 25 000) atzīts jauniešu elks, jūtūberis Niklāvs Mičulis (@niklavs), otrajā vietā - jūtūberis Rojs Rodžers (@boitoiroi), bet trešais – bokseris Mairis Briedis (@mairisbriedis).

Pat ietekmīgāko kategorijā "medium" (sekotāju skaits 10 000 - 25 000) pirmajā vietā ierindojās "body positive" kustības Latvijā vēstnese Indra Salceviča (@indrasalcevica), otrajā vietā Dailes teātra aktrise Lelde Dreimane (@leldedreimane), savukārt trešajā - jūtūbere Beāte Bērziņa (@betabeidz).

Kategorijā "mikro" (sekotāju skaits 1000 - 10 000) pat trīs ietekmīgākajiem atzīti blogeris Viktors Blūms (@viktorsblums), jūtūbere Baiba Mellenberga (@baiba.mellenberga) un pasākumu vadītājs Aivis Ceriņš (@aiviscerins).

Komentāri (2)CopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu