Pēc Bofila iniciatīvas Parīzē tapa vairāki futūrisma "pieminekļi", taču visslavenākais viņa darbs ir Abraksas pils - ekstravaganta cietokšņa imitācija. Tas ir masīvs 18 stāvu ēku komplekss, kas veidots pēc sengrieķu arhitektūras iezīmēm. Kompleksā ietilpst arkveida celtne, "teātra" ēka un centrālā ēka - kopumā namos ir satilpināti 600 dzīvokļi. Šīs ēkas veido ārkārtīgi neparastu kompozīciju, kas no pagalma skatupunkta līdzinās zinātniskās fantastikas filmu cienīgai videi - ne velti šie nami ir redzami filmā "Brazīlija" (1984) un "Bada spēles: Zobgaļsīlis. 2. daļa" (2015).
Bofils gan 2014. gadā laikrakstam "Le Monde" atklāja, ka Abraksas pili viņš uzskatot par savu izgāšanos. Bofils tolaik, 1970. un 1980. gados, pretojās franču modernisma pamatlicēja Lekorbizjē pieejai un centās radīt kaut ko pavisam pretēju - greznas un izrotātas modernisma stila ēkas, tomēr Abraksas pils izgāzās. Neraugoties uz tehniskajiem panākumiem, proti, savdabīgais ēku komplekss ir celts no paneļiem, gluži kā bloku mājas un izceļas ar patiesi neparastu ārieni, tomēr tas esot bijis pārāk mazs, bet iekšpagalmi - pārāk noslēgti no pārējās apkaimes, kā arī tajos esot trūkušas komercplatības veikaliem.