Šodienas redaktors:
Krista Garanča

"Netflix" plāno ielauzties spēļu biznesā

Raksta foto
Foto: Unsplash

Filmu un seriālu straumēšanas platfoma "Netflix" nopietni plāno paplašināt darbību interaktīvo spēļu jomā, atsaucoties uz kompānijas 2021.gada otrā ceturkšņa atskaiti, informē tehnoloģiju resurss "TechCrunch".

Kompānija spēļu jomu uzskata par jaunu kategoriju, līdzīgi kā uzņēmums uzsāka darbību oriģinālo filmu un multiplikācijas filmu jomā. "Netflix" aktivitātes tiks primāri vērstas uz mobilo ierīču lietotājiem, paplašinot tādus interaktīvās izklaides projektus kā "Black Mirror Bandersnatch" un "Stranger Things".

2020.gadā, kad Covid-19 pandēmijas dēļ liela daļa iedzīvotāju tika faktiski ieslodzīti savos mājokļos un kinoteātri bija slēgti," Netflix" piedzīvoja milzīgu klientu pieplūdumu, piesaistot 16 miljonus jaunu lietotāju pirmajos gada trijos mēnešos. Līdz ar to 2021.gadā jauno klientu pieplūdums dramatiski pazeminājās, ko kompānija arī paredzēja un iestrādāja 2021.gada plānos. Uzņēmuma atskaitēs minēts, ka 2021. gada otrajā ceturksnī kompānija piesaistījusi 1,5 miljonus jaunu abonentu, un tas ir divreiz mazāk nekā gada pirmajā ceturksnī. Tomēr kompānija ceturksni uzskata par veiksmīgu, uzrādot 7,3 miljardus ASV dolāru lielus ienākumus, kas ir par 19% vairāk nekā šajā pašā laika posmā pirms gada. Savukārt kompānijas peļņa ceturksnī sasniedza 1,35 miljardus ASV dolāru, un, salīdzinot ar 2020.gada otro ceturksni, uzņēmums peļņas rādītājus ir gandrīz dubultojis. Acīmredzami pagājušā gada piesaistītie jaunie klienti turpina abonēt "Netflix" pakalpojumus un dod savu pienesumu uzņēmuma finansēm.

Kā veiksmīgākos satura projektus "Netflix" norāda seriālus "Shadow and Bone", ko tiešsaistē vērojuši 55 miljoni mājsaimniecību, kā arī seriālu "Sweet Tooth" ar 60 miljoniem tiešsaistes pārraižu un "Army of Dead" ar 75 miljoniem.

Nepalaid garām!

Uz augšu