Šis ir līdz šim lielākais Kiwie “briesmonis” ārpus Rīgas, Latvijas robežās - darba izmērs sasniedz 140 kvadrātmetrus. Vieta izvēlēta, lai sekmētu Valmieras novada kā reģionāla kultūras centra tālāko attīstību, atgādinot par izciliem māksliniekiem, kuri dzimuši novada robežās. Gleznojums tapis uz Virķēnu sporta zāles sienas, pārsimt metru no Virķēnu muižas. Sporta zāle var lepoties ar Latvijas basketbola smagsvariem, kas tajā trenējušies un spēlējuši, sākot ar astoņdesmitajos gados dzimušo paaudzi - Šķēli, Janičenoku, Biedriņu, beidzot ar deviņdesmito gadu paaudzi - brāļiem Bertāniem, Šmitu un Bērziņu. Nākamgad muižas apkārtni paredzēts papildināt ar vēl vismaz diviem lielformāta darbiem, kuros ielu mākslinieks pievērsīsies arī basketbola tēmai.
Šo darbu Kiwie ir radījis, iedvesmojoties no Gustava Kluča darba “Dinamiskās pilsētas”, kas radīts pirms 100 gadiem un aplūkojams no visiem skata punktiem. darba koncepts ir “Sometimes up, sometimes down” - kā jebkura cilvēka ceļš iet gan uz augšu, gan uz leju, svarīgi ir saglabāt spēju uz lietām paskatīties no dažādām pusēm. Jaunais gleznojums ir daļa no mākslinieka izrāviena laikmetīgās mākslas pasaulē. Pēdējā gada laikā KIWIE kļuvis par veiksmīgāko Latvijas mākslinieku NFT tirgū, kur veiksmīgi pārdevis rūpīgi izstrādātus koncepta darbus, kā arī piedalījies laikmetīgās mākslas centra Kim? veidotajā grupas izstādē Force[d] Majeure.