Pandēmijas laika straumēšanas vietņu “kari” uzņēma apgriezienus jau ap 2019. gadu, un tas bija laiks, kad straumēt saturu bija teju analogi kā lietot “Netflix”. Laikā, kad kinoteātri tika slēgti, cilvēki katrs savās mājās kaudzēm vien patērēja saturu no tā paša “Netflix”, pavisam nesenā “Apple+”, “Amazon Prime”, “Hulu” – galvenokārt gan ASV un ārpus Eiropas. Daudzus pārsteidza tas, ka arī izklaides milzis “HBO Max” nāca klajā ar paziņojumu no 2022. gada aptvert arī 27 Eiropas valstis, to vidū – Latviju. Tad nu “HBO Max” pirmo reizi Eiropā apvienos izklaides zīmolu “Warner Bros”, “HBO”, DC, “Cartoon Network” un “Max Originals” saturu.

Tomēr straumēšanas vietņu popularitāti varēja paredzēt pat Nostradams. Vēl nesen, domājot par kino apmeklējumu, secināju, ka diviem cilvēkiem ar visām uzkodām un autostāvvietas maksu šis prieks izmaksātu ap 40 eiro. Tā ir tikpat liela summa, cik šobrīd – abonējot kādu straumēšanas kanālu vairākus mēnešus.

“HBO Max” mērķis ir iegūt 120 līdz 150 miljonus abonentu līdz 2025. gada beigām. Turklāt viņu pārraudzībā tagad ir megapopulārais seriāls “Draugi”, ko “WarnerMedia” pārpirka par 425 miljoniem ASV dolāru.

Vai straumēšanas “pēckarā” būs vieta vēl kādai jaunai vietnei? Visticamāk,  vairums tehnoloģiju kompāniju vēlēsies “nokost” kādu gabalu no “lielā pīrāga”, tomēr situāciju tik un tā nosaka gala lietotājs. Un viņš atgriežas tur, kur ir, ko skatīties par saprātīgu samaksu.