Īsi, smieklīgi video, kur kā jauni, tā veci dejo vai dzied līdzi populāru dziesmu melodijām, dalās ar receptēm vai jebkādā citādā veidā izklaidē un sajūsmina tūkstošiem, pat miljoniem cilvēku pasaulē. Sociālā vietne "Tik Tok" iet savu uzvaras gājienu arī Latvijā, tāpēc TVNET jaunā rubrikā aicina uz sarunu pašmāju "Tik Tok" satura veidotājus. Izklaide vai smags darbs? Jautrība vai risks izdegt? Kā arī, vai ar to iespējams nopelnīt? Par to visu "21. gadsimta slavenības: tiktokeri".
""Tik Tok" paņem 70% no maniem virtuālo dāvanu ienākumiem"
21. gadsimta slavenības: tiktokeri. Intervija ar @audzhudeels
Sestais viesis jaunajā rubrikā "21. gadsimta slavenības: tiktokeri" ir Linards Gnatišens, kurš vietnē "Tik Tok" zināms kā @audzhudeels.
Linarda sekotāju skaits sasniedzis vairāk nekā 120 tūkstošus, un viņa publiskotie video kopumā saņēmuši 4,5 miljonus "patīk".
Linards vietnē "Tik Tok" ir derību rezultātā - viņš saderēja mēneša laikā sasniegt 5000 sekotāju, taču viņam izdevās pārspēt pašam sevi, sasniedzot 15 tūkstošus.
Jaunais vīrietis atšķirībā no citiem "tiktokeriem", kuri gūst peļņu sadarbību rezultātā, nopelna ar tiešraides jeb "live" video. Tiesa, "Tik Tok" politika mēdz būt nežēlīga. Kāpēc - uzzini video!
Noskaties visas iepriekšējās sērijas šeit!
Savukārt Linarda izaicinājuma video meklē TVNET "TikTok" kontā!