Projekta Goscience ideja ir izstrādāt metodoloģiju un pedagoģiskos instrumentus dabaszinātņu mācīšanai un apguvei, kas vērsta uz izglītības satura saskaņotību ar skolēnu izpratnes modeli.
Projekta Goscience mērķis ir attīstīt jauniešu izpratnes gūšanas kultūru dabaszinātņu priekšmetos (matemātika, fizika, ķīmija, bioloģija), kā arī veicināt skolēnu radošumu, tādējādi padarot zinātniskās zināšanas labāk saprotamas un ar lielāku varbūtību tās īstenot dzīvē.
Projekta pētījumi ir par radošām pedagoģiskām pieejām, kas vērstas uz izpratnes uzlabošanu, mācot un mācoties dabaszinātnes skolā:
Vidēji Latvijas STEM izglītība ir zem grīdlīstes, bet tomēr mēs varam radīt ko jaunu arī Eiropai un pārējai pasaulei. Domājams, ka tagad straujāk attīstīsies LDDK, RTU un LIF veidotais projekts STEAM licejs, ko uzrauga Latvijas prezidents. Šī balva ir zināms starptautisks pareizības apliecinājums STEM liceja uzņemtajam kursam.
LIF jau par savu rašanos 1990. gadā var pateikties jau sasāpējušai STEM mācīšanas problēmai – izpratnei. Ar izpratni pedagoģijas zinātne un viss ar to saistītais ņemas kā velns ar krupi. Visi runā par izpratni, bet katrs saprot savādāk, neprot konstatēt, iemācīt un mērīt. Šo problēmu būtiski parisināja zem LIF karogiem un ar Rīgas Angļu ģimnāzijas skolēniem un skolotājiem izveidoja mācību saturu STEM priekšmetos vidusskolai vietnē goerudio.com, par ko dabūja Latvijas Inovāciju balvu izglītībā 2011. Pēcāk bija LIF referāts tālmācības sekcijā 2012. gada Florences konferencē “The Future of Education”, vairāki raksti zinātniskos žurnālos, ES 2 gadu projekts Goerudio un secīgs tikpat ilgs projekts GoScience. Goerudio projektā piedalījās 7 valstis – Itālija, Spānija, Rumānija, Bulgārija, Slovākija, Polija, Latvija, kur GoScience projektā Poliju nomainīja Vācija un Slovākiju Lietuva. Latvijas puses partneri bija PIKC RVT un LIF.