Apvienotajā albumu topā klausītākais joprojām ir Trevisa Skota “UTOPIA”. Otrajā vietā ir Metro Boomin ar “HEROES & VILLAINS”, bet trešais ir Wiesuļa un sangvn albums “Fianchetto”. Arī apvienotajā topā ceturtajā un sestajā vietā ar diviem albumiem iekļuvuši Msencis un Grandmasters Neons. Septītais ir Mesas albums “M3SA”. Apvienotā topa jaunums ir PHARAOH ar albumu “PHREQUENCY”.
Kopsavilkumā var sacīt, ka 34. nedēļas topā esošās dziesmas un albumus vieno tas, ka tie primāri pārstāv izklaides nozari. Mūzikas straumētāju dotās iespējas atvieglo mūzikas izlases organizēšanu, lai ballītē nebūtu pēkšņi jāsēž klusumā.
Kā mūzikas formāta izvēle nosaka to, kāda ir mūzikas funkcija - to jautājām mūzikas kritiķim Jānim Žildem, kurš atbildēja sekojošo: “Pēdējos gados esmu novērojis vienu būtisku atšķirību mūzikas patērēšanas, uztveres un apzināšanas procesos dažādās vecuma grupās. Un šī atšķirība ir tieši saistīta ar to kādā formātā mūzika tiek baudīta.
Proti, ja kādreiz mēs teicām, ka - "šis singls vai albums man patīk, tas ir manā CD kolekcijā" jeb "plašu kolekcijā", tad šodien jaunieši, iepazīstot populārās mūzikas klasiku, jo katrs jau kādreiz pirmo reizi noklausās “The Beatles” vai “Radiohead”, saka - "šis singls ir manā pleilistē".
Ideja ir tieši tāda pati, taču mūzikas atrašanās vieta ir nevis plaukts, bet telefona aplikācija. Lieki piebilst, ka fiziskais nesējs veido ar tā īpašnieku attiecības - tie ir pieskārieni, bukleta šķirstīšana, dziesmu vārdu lasīšana, tā ir fiziskā nesēja rūpnīcas, tipogrāfijas smarža, savukārt mūsdienās šādu attiecību nav - mūzikas fails ir bezpersonisks ciparu veidojums.
Tiesa, pati dziesma jau skan tieši tāpat - to var pieslēgt pie skandām mājās, klausīties auto, taču tās vairs nav nopietnas attiecības, tas ir tikai pārejošs flirts.”