/nginx/o/2025/03/17/16718700t1h0b2e.jpg)
Nacionālajā teātrī šobrīd ir iespējams nonākt dziļā un sazarotā mediju haizviju baseinā, kurā ētikas/morāles diskursi sakuļas vienkop ar kapitālisma pāreju jaunā, metafiziskā līmenī – pasaulē, kurā visi un viss ir nopērkams un pārdodams. Režisors Matīss Kaža uz skatuves dēļiem pārcēlis filmas "Network" (Kanāls, 1976) darbību un piešķīris tai mūsdienīgus vaibstus.
Izrādes notikumi virzās mediju biznesa nepiekāpīgajos līkločos: Nacionālā kanāla ziņu moderators-veterāns Hovards Bīls (Egons Dombrovskis) ir ikvakara svarīgāko ziņu raidījuma moderators. Taču Hovarda reitingi nav tie spožākie, un kanāla vadība lemj viņu aizstāt ar gados jaunāku kolēģi.
/nginx/o/2025/03/17/16718718t1h0a83.jpg)
Kā jau var nojaust, savus spēka gadus televīzijas kanālam atvēlējušais profesionālis ar šādu lēmumu nav mierā. Tādēļ, piepeša impulsa dzīts, vakara ziņu raidījuma skatītājiem paziņo, ka savā pēdējā pārraidē veiks pašnāvību tiešajā ēterā. Paziņojums izraisa plašu sensāciju, un telekanāla skatītāju, tāpat kā sekotāju skaits soctīklos strauji aug.
/nginx/o/2025/03/17/16718707t1he04d.jpg)
Nacionālā kanāla pārraugs – korporācija CCA – drīz vien apjauš, ka izklaide ir ienesīgāka par ziņām un arī ziņas var būt izklaidējošas, ja vien pie stūres ir kāds "niknais vecis", kurš runā tieši un bez aplinkiem. Kamēr reitingi ir augsti, viss šķiet vislabākajā kārtībā, bet vai uz to var paļauties ilglaicīgi?