Sākotnēji eksperimentējot vācu krautroka žanrā, 70. gadu vidū «Kraftwerk» pievēršas elektroniskās mūzikas radīšanai. Izmantojot sintezatorus, bungmašīnas, balss pārveidotājus, semplerus, kā arī pašu radītus instrumentus, viņi slavenajā «Kling Klang» mājas studijā pamazām attīsta tikai sev raksturīgu stilu, ko nodēvē par «robotu popu». Lipīgas melodijas, kuras mijas ar atkārtojošamies ritmu; izteikti industriāli elektronisks skanējums ar atsvešināti pārveidotu «robota» vokālu ir tipisks grupas rokraksts. Papildu noslēpumainību rada koncertos gandrīz statiskie 4 mūziķi pie elektroniskajiem instrumentiem, ko dažās dziesmās (piemēram, The Robots) aizstāj dabīga lieluma lelles, un kopumā ļoti skopā komunikācija ar skatītājiem. Arī medijiem reti izdodas iegūt kādu grupas dalībnieku interviju vai komentāru. Kā uzsver patlaban vienīgais «Kraftwerk» oriģinālais dalībnieks Ralfs Hiters, viņi vienmēr uzskatījuši, ka grupas daiļradei jārunā pašai par sevi un komentāri ir lieki.
Pirmo plašāko atpazīstamību kvartets iegūst ar albumu «Autobahn» (1974), kam seko aizvien populārākie «Trans-Europe Express» (1977) un «Man-Machine» (1978). Astoņdesmitajos līdz ar albumiem «Computer World» un «Electric Cafe» grupas skanējumā parādās arī mazliet liriskākas notis. Kopumā grupa izdevusi 10 studijas albumus, divus koncertierakstus un vienu remiksu albumu.
Lai arī «Kraftwerk» dalībnieki atzinušies, ka vislabāk jūtas savā «Kling Klang» studijā, kur atkal un atkal perfektā rūpībā tiek slīpēts skanējums, koncerti vienmēr bijuši nozīmīga viņu izpausmes daļa. Taču arī tad skaņai un vizuālajam vēstījumam jābūt nostrādātam līdz absolūtām niansēm. Tāpēc kvartetu nevar dēvēt par intensīvi koncertējošu un katra viņu uzstāšanās ir patiešām īpašs, labi izplānots šovs.
Biļešu pārdošana visā «Biļešu servisa» tīklā un www.bilesuserviss.lv.
Atgādinām, ka grupa pēdējo reizi Latvijā uzstājās 2014. gadā festivālā «Positivus».