Tu esi dzīvojusi Anglijā, Berlīnē, Meksikā. Vai jūties piederīga kādai mūzikas videi – ģeogrāfiski vai žanriski?
Man šķiet, ka internets ir izmainījis to, kā funkcionē mūzikas vide. Māksliniekiem vairs nav nepieciešams tik ilgs laiks, lai attīstītos, viņus atrod ļoti ātri – tiklīdz pirmās dziesmas parādās «Soundcloud». Līdz ar to spēcīgākie spēlētāji vairs nerada ap sevi vidi, viņi ātri kļūst dārgi un mazāk pieejami. Reizēm tas arī kaitē, jo rada viņiem spiedienu, kas, manuprāt, liek viņiem nedabiski ātri izaugt. Tas ir savāds process.
Attiecībā uz mani, šķiet, strādā Vailda teiciens – «es nebūšu tur, kur mani pieņem». Tad, kad šķiet, ka es iederos, jūtos tā, it kā darītu kaut ko nepareizi.
Tavu mūziku caurvij tumšas emocijas, taču to uz priekšu dzen dejojams ritms. Vai tam ir saistība ar to, ka tu spēlē arī kā dīdžejs?
Man patīk spēlēt dīdžejsetus, jo tajos veidojas pilnīgi citas attiecības ar mūziku – tā, pirmkārt, nav manis radīta mūzika. Var saprast arī to, kā likt cilvēkam dejot. Un ir arī prieks dalīties ar mīļākajiem gabaliem, turklāt tas kalpo par motivāciju nepārstāt meklēt jaunu mūziku.
Tu esi spēlējusi koncertus visā pasaulē – kā mainās tava publika, cik ļoti tā tev ir svarīga?
Pūlis man ir ļoti svarīgs! Un tas atspoguļo arī pašu pasākumu. Man nav hitu, viss atkarīgs no organizatoru spējas atrast pareizos cilvēkus. Parasti tie ir tie rīkotāji, kas uzņemas riskus, esmu šādā veidā iepazinusi lieliskus cilvēkus, kas kļuvuši par maniem draugiem.