Šodienas redaktors:
Krista Garanča
Iesūti ziņu!

Stilīgākie rīdzinieki pulcējas «IMAGEHOUSE» veikala atklāšanā

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Trešdien, 15. novembrī, Rīgas centrā interjera salons «IMAGEHOUSE» tika atklāts jaunā, Latvijā vēl nebijušā konceptā, pulcējot lielu apmeklētāju skaitu. Konceptveikala saimnieki Jānis Peide un Grēta Gorjučko kopā radījuši dzīves stila telpu, kurā augstvērtīgs interjera dizains satiekas ar mūsdienu modi un radošu dzīvesveidu.

«Mums šķita interesanti apvienot mūsu lielākās kaislības – interjeru un modi, un izveidot radošu telpu, kāda Latvijā līdz šim vēl nav radīta. Bieži ceļojot, redzam interesantus risinājumus – konceptus, kuri vienā vietā apvieno dažādas radošas nozares. Esam radījuši unikālu vietu, kas piedāvā radošu iepirkšanās pieredzi katram apmeklētājam – viens to atradīs interjerā, otrs modē, cits baudot mūsu dizaina vidi kafejnīcā. Visu, kas šeit atrodams caurvij dizains, augsta kvalitāte, vēsture un stāsts, « stāsta konceptveikala saimnieks Jānis Peide.

Līdz šim «IMAGEHOUSE» vairāk nekā 10 gadus ir darbojies interjera nozarē, Latvijā pārstāvot pasaulē zināmus interjera zīmolus un realizējot dažādus interjera projektus. Taču tagad «IMAGEHOUSE» savu izvēlēto interjera zīmolu kolekciju paspilgtina ar līdzīgi domājošu pasaules modes dizaineru kolekcijām, uz Latviju atvedot tādus zīmolus kā Carven, MM6, Mother of Pearl, Walk of Shame, Henrik Vibskov, Tonsure, Harmony, Bertoni, Axel Arigato u.c. Konceptveikals paplašina arī savu interjera zīmolu klāstu - līdz šim pārstāvētos Minotti, Gubi, SieMatic, Tom Dixon, &Tradition, papildinot ar tādiem zīmoliem kā Poliform, Wittmann, Muuto, Munna design, Magic Circus, Lee Broom u.c

«Jaunā koncepta radīšanas procesā visvairāk laika nācās veltīt tieši modei, jo līdzšinējā IMAGEHOUSE salonā tā netika pārstāvēta vispār. Mēs smēlāmies iedvesmu dažādās izstādēs, braucām uz modes showroomiem un būvējām attiecības ar pasaulē zināmiem zīmoliem, kas līdz šim Latvijā netika pārstāvēti vai nebija pazīstami vispār,» papildina «IMAGEHOUSE» saimniece Grēta Gorjučko. «Mūsu nolūks, radot unikālu dizaina salona konceptu, nebija sekot līdzi esošajam pieprasījumam, bet radīt jaunu pieprasījumu, atdzīvinot modi un interjeru jaunā vides risinājumā.»

Līdztekus interjeram un modei jaunā koncepta trešais elements – kafejnīca- vieta nesteidzīgai gourmet uzkodu baudīšanai, kas tika īpaši izstrādātas atbilstoši koncepta veikala dizainam un augstvērtīgai garšai.

Uz augšu