Vēl piecas dienas iespējams pieteikt dziesmas Latvijas Televīzijas autoru un izpildītāju konkursam «Supernova 2018» - pieteikšanās noslēgsies 15. oktobra plkst.23.59. Šogad mainīsies žūrijas sastāvs, jo tās līdzšinējais vadītājs Kaspars Roga februārī ar grupu «Prāta vētra» dosies koncertturnejā pa Tālajiem Austrumiem un nevarēs piedalīties «Supernova 2018» tiešraidēs.
«Supernova 2018» žūriju šogad vadīs DJ Rudd
«Kaspars ir ne tikai žūrijas vadītājs, bet viens no formāta līdzautoriem, viens no tiem cilvēkiem, kuri konkursam «Supernova» noticēja pašā sākumā. Atlases procesā viņš vienmēr «cīnījās» par grupām un par roku, mēs noteikti gaidīsim Kasparu ciemos kādā no konkursa tiešraidēm un turēsim īkšķus par viņa gaitām Tālajos Austrumos,» saka konkursa «Supernova» producente un viena no formāta autorēm Ilze Jansone.
Šogad žūriju un atlases procesu vadīts producents, radio «Pieci.lv» mūzikas redaktors DJ Rudd, kā arī mainīsies pārējais žūrijas sastāvs.
«Ceturto sezonu uztveru, kā jauna posma sākumu. Trīs gadi ir pietiekošs laiks, lai objektīvi izvērtētu līdzšinējos sasniegumus un kļūdas. Ar nepacietību gaidu, kad varēšu sākt klausīties iesūtītās dziesmas. Ceru uz labām kompozīcijām un apņēmīgiem, spējīgiem izpildītājiem,» saka žūrijas vadītājs DJ Rudd.
Pēc pieteikšanās noslēguma dziesmas izvērtēs konkursa repertuāra žūrija, kuras sastāvā būs gan Latvijas, gan ārvalstu nozares speciālisti, bet jau 5.novembrī dalībnieki pirmo reizi stāsies atlases žūrijas priekšā, kuras uzdevums būs izvēlēties labākās dziesmas un spēcīgākos izpildītājus startam Latvijas Televīzijas autoru un izpildītāju konkursa «Supernova» ceturtās sezonas tiešraidēs.
Šogad konkursā būs trīs pusfināli un fināls, kurā dalībniekus vērtēs gan skatītāji, gan žūrija. Konkursa «Supernova 2018» uzvarētājs iegūs iespēju uzstāties pasaulē lielākās popmūzikai sasniedzamās auditorijas priekšā - starptautiskajā Eirovīzijas dziesmu konkursā, kuru šogad pie televīzijas ekrāniem noskatījās 220 miljoni skatītāju Eiropā un pasaulē. Arī šogad turpināsies sadarbība ar vienu no pasaulē ietekmīgākajām ierakstu kompānijām «Universal Music Group», straumēšanas servisu «Spotify» un «Latvijas Mūzikas attīstības biedrība/Latvijas Mūzikas eksports», lai nodrošinātu konkursa uzvarētājam vēl lielāku atpazīstamību un publicitāti ārpus Latvijas pirms lielā Eirovīzijas fināla Portugālē.