Atgādinām, ka 40 miljonu abonentu skaits tika sasniegts pagājušā gada septembrī. Tas nozīmē, ka bija nepieciešami tikai piecarpus mēneši, lai iegūtu vēl desmit miljonus.
Lai arī lietotāju skaits ir iespaidīgs, «Spotify» vēl aizvien strādā ar zaudējumiem.
2016. gadā kompānijas zaudējumi bija 556,7 miljoni eiro. Tiesa, ieņēmumi kopumā ir palielinājušies par 52,1 procentu.
Kompānija ziņo, ka institucionālie investori «Spotify» ieguldījuši 1 miljardu eiro, kas turpmākos divus gadus ļaus izmaksāt autoratlīdzības ierakstu kompānijām un māksliniekiem.
Tikmēr «Spotify» konkurents «Apple Music» pārsniedzis 27 miljonu maksas abonentu robežu, padarot straumēšanas servisu pienesumu mūzikas industrijai par būtisku mūzikas biznesa daļu.