Halsey «Hopeless Fountain Kingdom»
Protams, tie, kas seko rūpīgāk Rietumu popmūzikai, noteikti šo jaunieti jau bija pamanījuši no viņas «Youtube» video, kuros viņa publicēja dažādu populāru dziesmu kaverversijas, un pirmā lielā singla «New Americana».
Mēneša sākumā Holzija (īstajā vārdā - Ešlija Nikolete Frendžipānī (Ashley Nicolette Frangipane)) laidusi klajā savu otro studijas albumu, kas seko 2015. gada debijai «Badlands». Un atšķirībā no daudzām citām top40 popzvaigznēm ar šo ierakstu cenšas pavēstīt visai pasaulei, ka ir nopietna popmūzikas māksliniece.
Lai neviens viņu nepārprastu, viņa ķērusies klāt pašam Šekspīram.
Albumu ievada šekspīrisks prologs, kurā viegli piesmakušā balsī Holzija mūs iepazīstina ar albuma galvenajiem varoņiem. Tajā tieši tiek citēta traģēdija «Romeo un Džuljeta», mazliet pamainot akcentus. Holzijas albuma varoņi ir Solisa, kas domāta kā Džuljeta, un Luna, kas domāts kā Romeo. Pati Holzija sevi identificē kā Romeo jeb Lunu.
Arī albuma pirmā dziesma «100 Letters» turpina prologu un būtībā īsumā izstāsta visu albuma saturisko vēstījumu. Un tas ir pavisam vienkāršs - divu mīlnieku attiecību kāpumi un kritumi, pirmo nopietno attiecību psihoanalīze.