Vietējās interneta zvaigznes atsakās no telefoniem «Antistar» pasākumā

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Kaspars Meinerts

Ceturtdien, 25. maijā, koncepta veikalā «Bold» norisinājās pirmā «Antistar» kolekcijas prezentācija. Pasākums tika ieplānots kā radošs pārsteigums, kura mērķis ir stāties pretī samākslotībai, laika izniekošanai sociālajos tīklos un veicināt sava patiesā «es» apzināšanos caur komfortablu apģērbu un labsajūtu, ko tas izraisa. Pasākuma vadītājs Mārtiņš Kapzems aicināja baudīt mirkli un nolikt telefonus malā, atgādinot, ka patiesa vērtība ir būt šeit, tagad un kopā. Reāli cilvēki, reāla dzīve un labsajūta, ko sniedz veselīgs dzīvesveids – gan fiziskajā, gan garīgajā plaknē – tā ir zīmola filozofija.

Starp pasākuma visiem tika pamanīti vairāki mediji, blogeri, stilisti un sabiedrībā pazīstami cilvēki. Aicinājumam baudīt mirkli pievērsās arī zīmola modeles – Instagram zvaigznes Laura Ziedone un Marija Larionova, kas prezentēja klātesošajiem «Antistar» kolekcijas pērles.
Viesi baudīja ekskluzīvu franču sidru un uzkodas no Jūrmalas konditorejas.

«Antistar» ir apģērbu zīmols visiem, neatkarīgi no dzimuma un vecuma. Zīmola apģērbi no dabīgajiem materiāliem būs piemēroti ikvienam. Kolekcijas odziņa ir ērtas dažādu stilu baikas – no sportiskiem līdz svētku dizainiem. Kleitas, topi un šorti no kokvilnas, trenči no itāļu vilnas – katrs var atrast sev piemēroto.

«Galvenā zīmola ideja ir radīt ērtu un praktisku apģērbu katrai dienai. Mūsu patērētājs ir mūsdienīgs, intelektuāls cilvēks, kurš apzinās laika un komforta vērtību. Mūsu kredo: kustība – tā ir dzīve. Šeit kustība ietver ne tikai fizisko kustību, bet arī virzību uz attīstību, uz zināšanām,» stāsta zīmola radītāja Julina Lopatina.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu