Piektajā Rīgas modes nedēļas dienā skates norisinājās «Radisson Blu Latvija Hotel» telpās, kuras jau ne pirmo reizi uzņem modes cienītājus. Apmeklētāji varēja baudīt zīmolu «Amoralle», «Pohjanheimo», «One wolf», «Paviljons» un «Nolo» modes skates.
26. Rīgas modes nedēļa noslēdzas ar zīmola «Nolo» izaicinošo, divdomīgo modes skati
Piektā, noslēdzošā Rīgas modes nedēļas diena sākās jau dienas pirmajā pusē, kā nekā jau par tradīciju izveidojies modes nedēļas noslēdzošo dienu iesākt ar bērnu zīmolu modes skatēm.
Šoreiz savus tērpus izrādīja zīmoli «Paade mode» un «Aristrocat kids», modi baudīt ieradās vecāki kopā ar bērniem, jo kas gan labāk spēs novērtēt bērnu apģērbu, ja ne paši bērni?
Modeļu ādās, gluži kā pagājušajā gadā, iejutās arī modes ekspertes Santas Pīlēnas un grupas «Prāta vētra» dalībnieka Māra Mihelsona bērni Andrejs un Maija, kuri pārliecinoši demonstrēja sev atvēlētos tērpus.
Tiklīdz bērni bija devušies mājās, «Radisson Blu Latvija Hotel» telpās sāka ierasties zīmola «Amoralle» cienītāji, kuri bija gatavi redzēt ko seksīgu, erotisku, valdzinošu, pieklusinātās gaismas, no zaļas zāles veidotā mēle radīja vajadzīgo noskaņu.
Tāpat savas noskaņas modes mīļotājos atstāja zīmolu «Pohjanheimo», «One wolf», «Paviljons» un «Nolo» skates, no kurām tieši pēdējā pieminētā sagaidīja vislielāko cilvēku pieplūdumu, un zīmols, kā jau ierasts, šokēja modes baudītājus ar pašu skati, šovu, kurā bija novērojama gan erotika, gan agresija.
Arī noslēguma dienā neiztikt bez interesantiem viesiem, modes blogeris Jaroslavs Barišņikos viena vakara gaitā nomainīja divus tērpus, otro vakara daļu izvēloties pavadīt kleitā, tāpat arī modes blogere Alīna Kellere sarkanu, elegantu kleitu vakara gaitā iemainīja pret laša krāsas bikškostīmu.
Nevar nepieminēt grupas «Triānas parks» lielāko fanu Rodžeru, kurš jau atkal apmeklēja pasākumu apavos ar vairāk nekā divdesmit centimetru augstiem papēžiem; to sarkanā krāsa veidoja salikumu ar viņa izvēlēto tāda paša toņa lūpu krāsu, jaunieša vēlme bija radīt stilīgu iespaidu, iespējams, šokēt, bet apkārtējos spēja vien izraisīt vieglu smīnu.
Kā jau ierasts, viesi skašu starplaikos izmēģināja ikvienu 26. Rīgas modes nedēļas sadarbības partneru piedāvāto ekstru, iespēju fotografēties dažādos foto stūrīšos, un beigu beigās priecīgi devās mājās ar «Perwoll» pudelēm, kosmētiku un pat saldējumiem.
Par vairuma sabiedrībā pazīstamo personu labsajūtu rūpējās zīmols «Mercedes-Benz», kura izveidotajā «lounge» zonā populārās personas varēja netraucēti baudīt cits cita uzmanību, dažādus alkoholiskos dzērienus un, pats galvenais, starplaikos starp skatēm apsēsties un patverties no modes mīļotāju pūļiem.
Beidzoties modes skatēm, ikviens viesis, tāpat kā modeļi un dizaineri, varēja doties uz 26. Rīgas modes nedēļas oficiālo modeļu un fanu nakts ballīti, kuras laikā vēl bez dejām viesi varēja baudīt zīmola «Reserved» modes skati.