vairākus no tā laika Lāča skaņdarbiem varētu nosaukt par muzikāli dramatiskiem ieskaņojumiem
(piemēram, «Puteklis», «Ceļš»), tiem piemīt teātra mākslai raksturīgs patoss. Arī Lāča etīdes un akordu salikumi bieži vien ir ieturēti 80. gadu padomju estrādes tradīcijās, iespējams, apzināti, lai dziesmas versijas krievu valodā (jā, albums izdots arī krieviski) radītu asociācijas ar Raimonda Paula mūziku. Tā, kā mums zināms, Krievijā ir lielā cieņā. Komponists plaši izmanto arī deklamāciju («Amnēzija.lv»), kontrastus starp izteiktām ātrām daļām un liriskām atkāpēm.
Arī nākamais albums «AKTs» (2010) tapis pēc līdzīgas formulas, izmantojot Vērdiņa, Salēja, Elsberga vārdus. Un arī 2013. gadā izdotais «CitāC» (nosaukums stilizēts arī kā «Citā©») tā īsti muzikāli neturas kopā kā viens vesels. «Bēbīšu maršs» ir kaut kas no Enio Morikones, no īru tautas mūzikas, šur tur iezogas alžīriešu folkmūzikas «rai» tradīcijas vokālie vingrinājumi, arī spāņu tautas mūzikas elementi («Tumsas romance»), polka, lambada («Vāveres lambada»), valsis, regejs... Arī klasiskās mūzikas citāti («Uz mājām»). Vārdu sakot, «kiš miš ar rozīnēm».
Nu tad beidzot esmu ticis līdz jaunajam albumam «Nākamā pietura». Ņemot vērā šo augstāk ieskicēto kontekstu, jāsaka, ka arī jaunajā platē kopā ir samests viss kas, taču
šoreiz ierakstam vismaz ir kāda koncepcija, Busulis un Lācis ir spējuši fokusēties.
Viens no jauninājumiem ir 80. gadu bungmašīnu, analogo sintezatoru tembru klātbūtne. To nav daudz, bet tie šur tur ir pamanāmi. Par tiem, visticamāk, atbildīgs ieraksta skaņu inženieris Gints Stankevičs, kurš pirms pāris gadiem pie lieliska albuma palīdzēja tikt arī Jānim Stībelim. Būdams liels sintpopa fans (Youtube var atrast viņa jaunības dienu - 80. gadu beigu grupas «Svētdiena» ierakstus), viņš papildinājis «Abonementa orķestri» ar sintpopam raksturīgām dekorācijām. Jau albuma ievadošajā dziesmā «Nākamā pietura – depo» izmantoti elektronisko bungu uzsitieni. Savukārt iepriekš neraksturīgi sintezatoru dekori iestrādāti albuma lokomotīvē - paša Intara sacerētajā dziesmā «Debesis» (dzejolis no Kārļa Vērdiņa topošā krājuma). Man patiktu, ja šīs astoņdesmito gadu krāsas būtu izmantotas vēl vairāk, taču saprotu arī Busuļa komandas piesardzību, nevēlēšanos veikt pārāk lielas izmaiņas jau klausītājiem labi zināmā, pierastā skanējumā.