/nginx/o/2018/07/07/8329028t1hfb85.jpg)
Slavenības, gluži kā modes blogeri, pelna naudu, ievietojot sociālajos tīklos, blogos dažādus ierakstus, reklāmas, tādā veidā reklamējot produkciju.
Vienas no pieprasītākajām dažādu produktu reklamētājām ir realitātes šovu zvaigznes Kardašjanu māsas – Kima, Kloja un Kortnija.
Izrādās, ka Kima Kardašjana, kurai portālā «Instagram» ir 94,8 miljoni sekotāji, par vienu ierakstu saņem 500 000 dolāru.
Toties Kloja, kurai ir 64,1 miljons sekotāju un Kortnija, kurai ir 54,3 miljoni sekotāju, saņem vienādas summas – 250 000 dolāru.
Pēc māsu reklamēšanas dažādas diētas tējas, slēpošanas jakas, vidukļu trenažieri tiek izpārdoti nekavējoties.
Slavenības reklamē tikai tās preces, kuras atbilst viņu dzīvesveidam, vairums piedāvājumu tiek noraidīti, jo runa jau nav par naudu, sievietēm tās ir gana.