Zīmols «Tommy Hilfiger» Latvijā prezentē kolekciju, kura tapusi sadarbībā ar modeli Džidži Hadidu

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Kristaps Bardziņš

Piektdien, 10. martā, zīmols Tommy Hilfiger ielūdza viesus uz Polhem PR šovrūmu, lai klasiskā amerikāņu stilā prezentētu jaunāko supermodeles Džidži Hadidas sadarbības kolekciju TommyxGigi. Pasākumā pulcējās pārsteidzoši dažādi viesi – gleznotāja Ieva Bondare ar meitu, modeli Džūliju, modes mākslinieks Bruno Birmanis, modes ikona Līga Zemture, aktrise Vita Baļčunaite, kā arī liels skaits modes mediju pārstāvju.

No kolekcijas strāvo Džidži optimisms un Kalifornijas brīvdomība, tam ļāvās arī daudzi viesi, uzlaikojot, šķiet, vispopulārāko kolekcijas modeli – sarkanu bombera stila jaku ar izšūtu kolekcijas nosaukumu uz muguras, kurš simbolizē nozīmīgāko 70. gadu modes elementu.

Polhem PR šovrūmu appludināja amerikāņu kultūrai raksturīgā limonāde stikla pudelēs, eļļā vārīti virtuļi ar ievārījumu, ikoniskie vistu spārniņi un viskijs.

Dzīvesveida bloga Happy Whispers autore: «Džidži Hadida ir viena no retajām modelēm, kuru sievišķīgi apbrīnoju, sekojot viņas gaitām un karjeras izaugsmei, - viņā kaut kas ir.»

Personīgi man pašai labāk patika tērpi, kuros bija tīras līnijas un krāsas. Pēdējo gadu laikā Džidži ir ienākusi modes pasaulē ar savu 31 miljonu lielo sekotāju un atbalstītāju pulku Instagram.

Ne velti viņu šogad industrija nosauca par social media star of the year. Tas ir tikai loģiski, ka šie lielie zīmoli vēlētos ar viņu sadarboties. Es domāju, ka, mums, jaunietēm, patīk tas, ka pēdējo gadu laikā slavenības ir daudz pieejamākas gan ikdienā, gan profesionālās gaitās.»

Viesi apskatīja jauno kolekciju, pārrunāja modes jaunumus, baudīja viskija kokteiļus, limonādi un vīnu.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu