«Man reizēm uz mājām sūta dažādus jogurtus, es tos neēdu un neēdīšu, pat neteikšu nevienam, ka tos man atsūtīja kāds vietējais uzņēmums, labākajā gadījumā kaķim var iedot šādus jogurtus. Tik augsts cukura līmenis, tos ir grēks ēst cilvēkiem, kuri nodarbojas ar fitnesu vai domā par veselību,» stāsta Gints.
Gintam sociālajos tīklos seko ar fitnesu saistītas personas vai tetovējumu mīļotāji, kā nekā viņa ķermeni rotā piecdesmit tetovējumi un viņš ir daudzu fitnesa konkursu laureāts.
Modes blogere Alīna Kellere, lai uzturētu savu blogu un pildītu saistības ar dažādiem zīmoliem, strādā pilnu darba dienu un par to saņem samaksu. Alīna blogu raksta jau vairāk nekā trīs gadus, bet iedvesmu meklē, apmeklējot Eiropā lielākās modes nedēļas, piemēram, Milānas, Parīzes, Londonas.
«Šobrīd sadarbojos ar divdesmit zīmoliem, un mēneša laikā man katram no viņiem ir jāvelta ieraksts blogā. Uzskatu, ka modes blogerim ir jāievieto vismaz desmit fotogrāfijas no viena tēla, lai cilvēks, kas lasa un skatās bildes, spēj pilnībā novērtēt, izprast tēlu. Ikvienam modes blogerim ir jāraksta blogs, ne jāievieto 1 - 2 fotogrāfijas portālā «Instagram». Šādus «Instagram» blogerus es neuzskatu par modes blogeriem,» tā Alīna.
Alīnai portālā «Instagram» seko vairāk nekā četrdesmit tūkstoši cilvēku, bet viņa to izmanto tikai kā palīglīdzekli, ne galveno sava darba objektu.
Runājot par barteru, Alīna neslēpj, ka krēmiņa dēļ nestrādātu, bet ar lieliem, kvalitatīviem zīmoliem, kuru vārdi viņas CV izskatītos lieliski, viņa sadarbotos, arī ja iegūtu tikai preci.