Populāru vecāku atvases arvien biežāk kļūst par dažādu modes zīmolu reklāmas sejām, arī zīmols «Marc Jacobs» nav izņēmums, tas sācis sadarbību ar mūziķu Kurta Kobeina un Kortnijas Lovas meitu Frensisu Bīnu Kobeinu.
Kurta Kobeina meita kļuvusi par zīmola «Marc Jacobs» reklāmas seju
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Zīmols parasti, lai reklamētu savu kolekciju, izvēlas uzreiz vairākas dažādas zvaigznes, lai pievilinātu produkcijai pēc iespējas lielāku auditoriju, šoreiz «Marc Jacobs» izlēmis sadarboties tikai ar vienu modeli.
Zīmola galvenais dizainers pastāstīja, ka par savu izvēli nav šaubījies ne mirkli, jo pazīst Frensisu, kopš viņai bija divi gadi, un vienmēr apbrīnojis jaunās sievietes skaistumu, unikalitāti un stilu.
Pašai zīmola modelei Frensisai Bīnai Kobeinai iesaistīšanās šāda mēroga reklāmas kampaņā ir pirmā pieredze šāda veida darbā.