Aktiera Džūdas Lova sešpadsmit gadus vecā meita kļuvusi par zīmola «Burberry» reklāmas seju

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TT NYHETSBYRN

Aktiera Džūdas Lova meita Airisa ir kļuvusi par zīmola «Burberry» seju. Jaunā modele tika izvēlēta, lai ieinteresētu cilvēkus iegādāties lūpu spīdumu. Airisa izlēmusi iet savas krustmātes, modeles Keitas Mosas pēdās un par savu karjeru izvēlējusies tieši modeles darbu.

Tieši modele Keita Mosa pamanīja jaunās meitenes modeles dotības un palīdzēja viņai iesākt darboties modes biznesā.

Lūpu spīdumu reklāmas kampaņa tika fotografēta Londonā, un tā piedāvās iegādāties četrpadsmit dažādu toņu lūpu spīdumus.

Jaunais lūpu spīdums uz lūpām saglabāsies līdz pat astoņām stundām, un pat ēdiens, dzērieni neliks tam izgaist no lūpām.

Airisas debija modes biznesā notika pirms gada, kad viņa fotografējās «Ilustrated people» vajadzībām. Airisa ir jau otrais aktiera bērns, kurš izlēmis veidot karjeru tieši modes biznesā.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu