4. ieguvums. Kārtējo reizi varam pārliecināties, ka vislabāk skatītāji uztver skaidrus un nepārblīvētus laukuma zīmējumus, kuros rodas vizuāls efekts, ka kustas un elpo nevis atsevišķs dejotājs, bet viss raksts.
5. ieguvums. Atkal sevi apliecina tradīcijas spēks – tiklīdz sākās bērnu rotaļas un tautas dejas elementu izmantošana, skatītāji burtiski atdzīvojās no meditatīvā jeb varbūt letarģiskā stāvokļa, kādā iedzina mūzika un dejas zīmējumu dzimšana uzveduma pirmajā daļā. Sevišķi spilgti tas bija finālā, kad sparīgā žīgāšana pāri skaliem radīja asociācijas ar tautas deju, jo lecot žīgu, līgojās tribīne un kājas cilājās pašas no sevis, ko es, sēžot trīspadsmitajā rindā, trīspadsmitajā krēslā, ļoti labi jutu.
6. ieguvums. Varējām pārliecināties, ka labs šova fināls var garantēt izdošanos arī tad, ja nav tik gludi gājis šova sākumā un vidusdaļā.
7. ieguvums. Šis ir gadījums, kad viena deja var būt spēcīgāka par visu izrādi. Tāda bija A. Spuras deja «Manai dzimtenei», kas izpelnījās ovācijas; tādas šajā uzvedumā vēl bija tikai pašās beigās, kad laukumā iznāca visi dejotāji, vadītāji un virsvadītāji. Labi, nelielas ovācijas bija arī pēc nākamās dejas, kas bija pēc «Manai dzimtenei», un tikpat lielas, kad parādījās karogi kā Latvijas dzimšanas simbols.
8. ieguvums. Mūsu klaida tautiešu priekšnesums, kas veidots no tādu talantīgu dejražu kā Z. Miezītis, S. Darius un citu dejām, izceļas ar domas skaidrību un dejas raksta nepārblīvētību. Kā tautā saka – kas var būt labāks par šo?