Klojas Kardašjanas jaunais zīmols dienas laikā nopelna vairāk nekā miljonu

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TT NYHETSBYRN

Realitātes šovu zvaigzne Kloja Kardašjana seko savas jaunākās māsas Kailijas Dženeres pēdās un sāk pati savu biznesu. Kloja radījusi džinsu apģērbu zīmolu «Good American».

Jaunā džinsu zīmola apģērbi divdesmit četru stundu laikā kopš parādīšanās pārdošanā spējuši Kardašjanas maciņu papildināt ar vairāk nekā miljons dolāriem.

Pateicoties pirkšanas apjomiem, jau nepilnu mēnesi kopš ienākšanas džinsu modes tirgū Klojas zīmols ir viens no pieprasītākajiem un iecienītākajiem.

«Good American» pirmajā kolekcijā atrodami džinsu modeļi dažādiem ķermeņu tipiem, apģērbs izceļ sievietes auguma plusus un noslēpj mīnusus, tāpat arī ļoti garas un ar nestandarta proporcijām apveltītas sievietes spēj atrast sev džinsus.

Ideja par kolekciju radās, jo pati Kloja dievina džinsu apģērbu, bet viņas augums neļauj tai bikses iegādāties veikalā, tās tiek speciāli šūtas.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu