Nupat klajā nācis grupas otrais albums «Wild World», kas dienas gaismu ieraudzīja vien šā gada septembrī. Albuma un tā radiostacijās bieži spēlētā singla «Good Grief» panākumi pierāda, ka «Bastille» nav viena hita brīnums. Iepriekšējām balvām un nominācijām, tostarp 2014. gadā gūtajai Brit Award un 2015. gada Grammy nominācijai, abām par labākās jaunās grupas titulu, kā arī Teen Choice Award par labāko rokdziesmu sekojušas arī citas, un šogad žurnāls NME iekļāva Wild World 2016. gada labāko albumu topā, turklāt augstajā 20.vietā. Ja ar to šķiet par maz, tad albums uzreiz pēc iznākšanas uzšāvās UK Top 40 pašā augšgalā, aiz sevis atstājot pat klasiķi Niku Keivu - jāatgādina, ka tieši tādus pašus panākumus izdošanas gadā piedzīvoja arī grupas pirmais albums «Bad Blood» (skat. recenziju).
«Bastille» joprojām turpina mūziku izmantot par veidu, kā radīt atmosfēriskus, aizraujošus un intriģējošus stāstus, kā arī turpina izmantot neskaitāmus taustiņinstrumentus un perkusijas. Tiesa, jaunajā albumā parādījušās arī ģitāras, kuras iepriekš grupas instrumentu arsenālā praktiski nebija sastopamas, taču tagad rada blīvāku, kuplāku un harmoniskāku skanējumu. Paši grupas dalībnieki distancējas no apzīmējuma «popmūzika» un uzsver, ka šis jēdziens ietver gan rokmūziku, gan hiphopu un soulmūziku. «Mēs rakstām dziesmas ar jēgu, un man patīk plašuma sajūta mūzikā, episki piedziedājumi, un to mēs pat negrasāmies mainīt,» atzinis grupas līderis Dens Smits.