Kā liecina TNS apkopotie dati, aprīlī skatītākais kanāls nemainīgi bijis TV3, kura vērošanai veltīti 12,2%, kam seko LTV1, kura skatīšanās laika daļa sasniegusi 9,6%, un PBK, kura vērošanai veltīti 9,4% no skatīšanās laika.
Kamēr visu pētījumā aplūkoto kanālu auditorija mainījusies par ne vairāk kā 0,3%, PBK auditorija, salīdzinot ar martu, augusi par 1%.
Uz ceturto vietu aprīlī pakāpies kanāls «NTV Mir Baltic», kam veltīti 8,7% no skatīšanās laika. «NTV Mir Baltic» piedzīvojis lielāko auditorijas pieaugumu - tā augusi par 2,2%.
Piektajā vietā aprīlī bija «Latvijas Neatkarīgā televīzija» (LNT), kam veltīti 6,7% no TV skatīšanās laika, tai seko «REN TV Baltic» ar 3,6%, «3+» ar 3,1%, LTV7 ar 2,4%, TV6 ar 1,9%, «RīgaTV 24» ar 1,2% un «Nickelodeon» ar 0,8% lielu skatīšanās laika daļu.
«Kanālam 2» un «CTC Baltija» katram veltīti 0,7%, bet «Fox» - 0,6% no visa TV skatīšanās laika.
Kanāliem «Fox Life», «KidzoneTV», «National Geographic Channel», «Re:TV» un «STV» katram veltīti pa 0,4% no visa kopējā TV skatīšanās laika, «1BM» veltīti 0,3%, «360TV» - 0,2%, savukārt «Sony Channel», «Sony Turbo» un «Sportacentrs.com TV» katram veltīti pa 0,1% no visa TV skatīšanās laika.
Visu pārējo kanālu vērošanai veltīti 27,2%, kas ir par 4,9% vairāk nekā martā.
Aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji četras stundas un 38 minūtes dienā, kas bija par 25 minūtēm mazāk nekā martā.